پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آغاز دور جدید همکاری ایران خودرو و مرسدس بنز-2

آغاز دور جدید همکاری ایران خودرو و مرسدس بنز

دقایقی پیش مراسم آغاز دور جدید همکاری ایران خودرو و مرسدس بنز با حضور مدیران ارشد مرسدس بنز، ایران خودرو، ستاره ایران آغاز شد. نمکین مدیرعامل بنز ستاره ایران اعلام کرد در حال بررسی تولید محصولات دایملر در ایران هستیم و محصول مورد نظر در آینده نزدیک انتخاب خواهد شد. در فاز اول همكاري ها  […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

دقایقی پیش مراسم آغاز دور جدید همکاری ایران خودرو و مرسدس بنز با حضور مدیران ارشد مرسدس بنز، ایران خودرو، ستاره ایران آغاز شد.

آغاز دور جدید همکاری ایران خودرو و مرسدس بنز-ستاره ایران

نمکین مدیرعامل بنز ستاره ایران اعلام کرد در حال بررسی تولید محصولات دایملر در ایران هستیم و محصول مورد نظر در آینده نزدیک انتخاب خواهد شد. در فاز اول همكاري ها  براي سال آينده ١٥٠٠ تا ٢٠٠٠ دستگاه خودرو در ايران توليد ميشود.

آغاز دور جدید همکاری ایران خودرو و مرسدس بنز-1

آقای استفان بامن مدير خودروهای سواری بنز در بخش آسيا و خاور ميانه گفت: هدف اصلي ايجاد خط توليد به سرعت نيست و در ابتدا با هماهنگ کردن خدمات پس از فروش خودرو به صورت CBU وارد می شود وی بازار ايران را برای محصولات بنز بکر دانست و تمایل خود را برای حضور خودروهاي هيبريدی و الكتريكي بيشتر عنوان کرد.

بامن در خصوص خطوط توليد و امكانات ايران خودرو براي مونتاژ گفت : در بازدید از شركت ايران خودرو پتانسیل زیادی دیدم. وی اعلام کرد بنز می خواهد در ایران خودروهایی در کلاس های مختلف مونتاژ نماید که البته نیاز به مطالعه و بررسی بیشتر دارد.

آغاز دور جدید همکاری ایران خودرو و مرسدس بنز-3اخبار تکمیلی آغاز دور جدید همکاری ایران خودرو و مرسدس بنز را امشب در جوان خودرو بخوانید.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی