پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ssangyong-logoسانگ یانگ-لوگو-

شایعه همکاری ایران خودرو با سانگ یانگ

در حالی که مدیر عامل ایران خودرو از مذاکره به خودروسازان کره ای صحبت کرده است منابع آگاه نام سانگ یانگ را فاش کرده اند. اگر شایعه همکاری ایران خودرو با سانگ یانگ صحت داده باشد باید منتظر واکنش رامک خودرو (نمایندگی رسمی سانگ یانگ در ایران) بود. هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو گفته […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

در حالی که مدیر عامل ایران خودرو از مذاکره به خودروسازان کره ای صحبت کرده است منابع آگاه نام سانگ یانگ را فاش کرده اند. اگر شایعه همکاری ایران خودرو با سانگ یانگ صحت داده باشد باید منتظر واکنش رامک خودرو (نمایندگی رسمی سانگ یانگ در ایران) بود.

هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو گفته که این شرکت مذاکراتی را با خودروسازان کره ای داشته، اما جزئیات آن بعدا و در صورت نهایی شدن، اعلام خواهد شد. حالا منابع اگاه تاکید می کنند که شرکت مورد نظر ایران خودرو برای همکاری مشترک، “سانگ یانگ” است. این در شرایطی است که سانگ یانگ در حال حاضر با رامک خودرو (یکی از شرکت های بخش خصوصی ایران) کار می کند و محصولات این خودروساز کره ای توسط رامکی ها روانه بازار ایران می شود.

حالا باید منتظر ماند و دید واکنش مسوولان رامک خودرو به این ماجرا چیست و آیا آنها راضی به جدا شدن از سانگ یانگ خواهند شد یا همکاری خود با این شرکت کره ای را به طور مشترک با ایران خودرو ادامه  می دهد. اما سانگ یانگ  در حال حاضر چهارمین خودروساز کره جنوبی به شمار می رود و شرکت ماهیندرای هند سهام دار است.

منبع: صنعت نویس

سانگ یانگ تیوولی در انبارهای گمرک

تازه وارد سانگ یانگ در صدا سیما

افتتاح نمایندگی سانگ یانگ در شرق تهران

آغاز دور جدید همکاری ایران خودرو و مرسدس بنز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی