پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آغاز تولید آلفارومئو Giulia از 14 مارس

براساس گزارشات جدید آلفارومئو قصد داشته تولید سدان خود Giulia را از 14 مارس آغاز کند. به گزارش رسانه ایتالیایی Quattroruote، سرجیو مارچیونه از مدیران کمپانی در سفری که به کارخانه Cassino رم فیات کرایسلر داشته خبر از آغاز مونتاژ Giulia از 14 مارس در این کارخانه را داده است. در یک جلسه پرسش و پاسخ مارچیونه با کارفرمایان […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

براساس گزارشات جدید آلفارومئو قصد داشته تولید سدان خود Giulia را از 14 مارس آغاز کند. به گزارش رسانه ایتالیایی Quattroruote، سرجیو مارچیونه از مدیران کمپانی در سفری که به کارخانه Cassino رم فیات کرایسلر داشته خبر از آغاز مونتاژ Giulia از 14 مارس در این کارخانه را داده است.

در یک جلسه پرسش و پاسخ مارچیونه با کارفرمایان کارخانه برنامه تولید سدان اسپرت را شرح داد. براساس این گزارش از 23 فوریه تا 14 مارس 30 دستگاه از Giulia به عنوان پیش تولید مونتاژ خواهند شد.

مارچیونه همچنین در جلسه افزود که آلفارومئو برای سال 2016 هیچ مدل جدیدی برنامه ریزی نکرده است. این کمپانی ایتالیایی اخیرا از مدل QV پرقدرت 510 اسب بخاری و مدل ایالات متحده Giulia که شامل موتور 2.0 لیتری توربوشارژ 276 اسب بخاری می شود، رونمایی کرد.

متاسفانه ما اطلاعاتی از مدل تولیدی Giulia در دسترس نداریم اما گفته می شود خبری از موتور شش سیلندر نیست. همچنین درباره مدل QV گزارشات خبر از قیمتی 70 هزار دلاری برای آن می دهند.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : Giuliaآلفارومئوسدان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی