پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بندر باهنر

اختصاصی جوان خودرو/ خودروهای وارداتی که در بندر شهید باهنر خاک می خورند+ تصاویر

علی رغم تاکیدات رئیس دستگاه قضا در موضوع تعیین تکلیف خودروهای موجود در انبارها و بنادر کشور همچنان شاهد استمرار این وضعیت در بنادر و انبارهای تملیکی کشور هستیم.

فاطمه علی اصغری
شنبه - ۶ آبان ۱۴۰۲

به گزارش اختصاصی خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو؛

پس از ارائه مجوز مجلس برای واردات خودرو و تصویب این طرح در شورای نگهبان دولت در راستای واردات خودرو اقدامات لازم را انجام داد و در جهت دریافت وجه نقد و انجام مراحل ثبت نام از متقاضیان این طرح در سامانه یکپارچه خودرو وارد عمل شد.

بندر باهنر

در وضعیت فعلی و با گذشت چند ماه از ثبت‌نام متقاضیان برای دریافت خودروهای وارداتی این مهم به صورت جدی از سوی دولت به دلایل مختلفی چون مخالفت سازمان استاندارد انجام نشده است و تنها تعداد محدودي از خودروها در اختیار صاحبان آنها قرار گرفته است.

بندر باهنر

طبق اطلاعات کسب شده از سوی خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو؛ بخشی از خودروها، اتوبوس ها و کشنده های وارداتی ماه هاست که در بندر شهید باهنر بندرعباس هستند و هنوز درباره اینکه قرار است چه تکلیفی برای آنها مشخص شود هیچ تصمیمی اتخاذ نشده است.

بندر باهنر

گفتنی است پیش از این حجت‌الاسلام اژه ای رئیس دستگاه قضاء با انتقاد از نحوه نگهداری خودروهای توقیفی و وارداتی خواهان ترخیص و تعیین تکلیف هر چه سریعتر این خودروها شده بود اما نه تنها این مهم عملیاتی نشده بلکه در تصاویری که به دست ما رسیده مشخص است این خودروها در مکان‌های بدون سقف و‌ در شرایط غیرمعمول نگهداری می شوند.

بندر باهنر

امید است باتوجه به مطالبات مردم در این راستا و تاکیدات دستگاه قضا بر تحقق مطالبات مردم در این حیطه شاهد تحویل هرچه سریعتر این خودروها به مردم و صاحبان آنها باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی