پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سی کلاس کابریولت

انتشار تصویر تیزری دیگر از سی کلاس کابریولت مرسدس بنز

شرکت مرسدس بنز به تازگی تصویر تیزری دیگری از سی کلاس کابریولت جدید منتشر کرد، خودرویی که در نمایشگاه ماه آینده ژنو رونمایی می شود. در روزهای گذشته نیز ما شاهد انتشار تصویر تیزری از طرح این خودرو بودیم که بیشتر نمای عقب خودرو را نشان می داد. از وجه اشتراک بین دو تصویر تیزری […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

شرکت مرسدس بنز به تازگی تصویر تیزری دیگری از سی کلاس کابریولت جدید منتشر کرد، خودرویی که در نمایشگاه ماه آینده ژنو رونمایی می شود. در روزهای گذشته نیز ما شاهد انتشار تصویر تیزری از طرح این خودرو بودیم که بیشتر نمای عقب خودرو را نشان می داد.

از وجه اشتراک بین دو تصویر تیزری نمایش قسمت عقب سی کلاس کابریولت جدید بوده که وعده طراحی جذاب می داد. مرسدس برای سی کلاس کابریولت موتورهای قدرتمند و متعددی را تدارک دیده که هریک برای مدل های مختلف در نظر گرفته شده است.

برای مثال مدل C43 ای ام جی کابریولت به موتور 3.0 لیتری شش سیلندر بی توربو 362 اسب بخاری مجهز است اما مدل C63 ای ام جی کابریولت از موتور 4.0 لیتری بی توربو هشت سیلندر با خروجی 503 اسب بخاری بهره می برد.

در نمایشگاه ژنو سی کلاس کابریولت پرچمدار محصولات مرسدس در این نمایشگاه محسوب می شود که کنار خودروهای دیگر کمپانی از جمله V کلاس منحصربفرد، اسمارت fortwo کابریو براباس ادیشن، E کلاس، SL و SLC قرار خواهد گرفت.

در مجموع مرسدس برای نمایشگاه ژنو 37 مدل را با خود به همراه خواهد آورد که از جمله می توان به خودروی مسابقه ای Petronas F1 W06 هیبریدی ای ام جی اشاره داشت.

اگرچه تمامی مدل ها در نمایشگاه ژنو ماه مارس به نمایش گذاشته می شوند اما مرسدس می خواهد به صورت آنلاین 29 فوریه خودروی جدید خود را معرفی کند.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی