پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لکسوس

لکسوس FCV برای سال 2020 تایید شد

شرکت لکسوس به تازگی تایید نمود که قصد داشته خودروی مفهومی LF-FC را در نمایشگاه ژنو به نمایش درآورد. لکسوس سال 2015 طی نمایشگاه توکیو از سدان مجلل LF-FC رونمایی نمود که نسخه پیش نمایش نسل بعدی LS محسوب می شد. از ویژگی های طراحی مدل می توان به جلو پنجره مشبک توری شکل، چراغ های جلوی LED، […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

شرکت لکسوس به تازگی تایید نمود که قصد داشته خودروی مفهومی LF-FC را در نمایشگاه ژنو به نمایش درآورد. لکسوس سال 2015 طی نمایشگاه توکیو از سدان مجلل LF-FC رونمایی نمود که نسخه پیش نمایش نسل بعدی LS محسوب می شد.

از ویژگی های طراحی مدل می توان به جلو پنجره مشبک توری شکل، چراغ های جلوی LED، یهواکش های عمودی، دامنه کناری اسپرت، طراحی جلوی زننده و رینگ های آلومینیومی 21 اینچی در کنار جنس پلاستیکی که با فیبرکربن تقویت شده بود.

در قسمت عقب نیز  LF-FC از طراحی منحصربفرد با چراغ های متفاوت LED بهره می برد. به گفته Mark Templin یکی از مدیران لکسوس، LS 2018 از فضای داخلی جذابی برخوردار خواهد شد که شامل پشتیبانی از ژست حرکتیست.

لکسوس علاوه بر اعلام برنامه ژنو خود قصد داشته سال 2020 خودروی سوخت سلولی رده بالای خود را ارائه دهد. متاسفانه لکسوس جزئیات جدیدی از مدل اعلام نکرد اما گفته می شود بهره وری سوختی آن دو برابر بهتر از موتورهای بنزینی و دیزلیست.

این شرکت همچنین قصد داشته فناوری سوخت گیری سریعی را در مدل هایی با موتور سوخت سلولی هیدروژنی به کار گیرد تا در کنار بهره وری بهتر فرآیند سوخت گیری نیز سریعتر شود.

در هر حال باید منتظر ماند تا آینده ای نزدیک لکسوس جزئیات بیشتری را آشکار سازد.

منبع: Moto1

برچسب‌ها : FCVاتومبیللکسوس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی