پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

انتشار تصویری تیزری از مازراتی لوانته

شرکت مازراتی به تازگی تصویری تیزری از شاسی بلند آینده خود موسوم به لوانته منتشر کرده که قرار است طی نمایشگاه ژنو رونمایی شود. البته در ژوئن سال گذشته طرح هایی از لوانته را شاهد بودیم و این تصویر تیزری نیز شباهت نزدیکی به آن دارد. براساس تصویر ما شاهد قسمت جلویی با طراحی تهاجمی […]

javankhodro
جمعه - ۳۰ بهمن ۱۳۹۴

شرکت مازراتی به تازگی تصویری تیزری از شاسی بلند آینده خود موسوم به لوانته منتشر کرده که قرار است طی نمایشگاه ژنو رونمایی شود. البته در ژوئن سال گذشته طرح هایی از لوانته را شاهد بودیم و این تصویر تیزری نیز شباهت نزدیکی به آن دارد.

براساس تصویر ما شاهد قسمت جلویی با طراحی تهاجمی هستیم که دارای ویژگی هایی از قبیل جلوپنجره مشبک شش ضلعی برجسته و چراغ های LED بلند و باریک با قابلیت Daytime است. طبق تصاویر جاسوسی قبل ما لوانته را در شکل یک شاسی بلند کوپه مشاهده کردیم و امیدواریم این خودرو نیز یک کوپه شاسی بلند باشد.

در زمینه پیشرانه مازراتی دو نوع موتور شش و هشت سیلندر بی توربو در نظر گرفته که قدرت بالایی به آن ارائه می دهد. همچنین انتظار می رود نخستین شاسی بلند مازراتی سه ماهه پایانی 2016 با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ZF به بازار عرضه شود.

ما قطعا با آغاز ماه مارس و برگزاری نمایشگاه ژنو 2016 شاهد تصاویری رسمی و کامل از لوانته خواهیم بود.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی