پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو

خدمات خوب مگان در تعمیرگاه ایران رنو

رنو یکی از برندهای معتبر خودروسازی در دنیاست. به‌طوری‌که تا به‌حال مدل‌های مختلفی از خودروهای سواری و سنگین را تولید کرده‌است و شاهد استفاده از آن‌ها در سراسر جهان هستیم.

فاطمه علی اصغری
دوشنبه - ۱۵ آبان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

رنو یکی از برندهای معتبر خودروسازی در دنیاست. به‌طوری‌که تا به‌حال مدل‌های مختلفی از خودروهای سواری و سنگین را تولید کرده‌است و شاهد استفاده از آن‌ها در سراسر جهان هستیم. در این میان رنو مگان یکی از محصولات زیبا، قدرتمند و چالاک این برند خودروسازی است و تعداد زیادی از آن در بازار وجود دارد. البته هنگامی‌ که سخن از رنو و تعمیرگاه تخصصی مگان به میان می‌آید، افراد به یاد دو مدل رنو مگان 1600 و 2000 می‌افتند. در حالی که امروزه مدل‌های متنوعی از Renault Megan در بازار وجود دارد و نسبت به مدل‌های قبل زیباتر و دارای مشخصات فنی بروزتر و امکانات بیشتر هستند. از آنجایی‌ که در سال‌های اخیر شاهد افزایش استفاده از این خودرو در بازار داخلی هستیم، قصد داریم شما را با خصوصیات و خدمات بهترین تعمیرگاه تخصصی مگان در تهران آشنا کنیم.

معرفی اجمالی خودروی رنو مگان

رنو Megan یکی از محصولات باکیفیت، استاندارد و قدرتمند برند رنو است که دو نوع موتور 4 سیلندر با قدرت های 1600 سی‌سی و 2000 سی‌سی روی آن نصب شده‌است. البته آن دسته از خودروهایی که مجهز به موتور 2000 سی‌سی هستند، اغلب گیربکس اتوماتیک دارند و آپشن‌های بسیار خاص نظیر سیستم تهویۀ مطبوع اتوماتیک، کیسه هوا، مانیتور،کروز کنترل و غیره روی آنها تعبیه شده‌است. طی سال‌های گذشته هم استقبال گسترده از این محصول باعث شده‌است تا خط مونتاژ این خودرو در ایران و ترکیه به کار خود ادامه دهند. البته هم‌اکنون مدل صفر کیلومتر رنو مگان 1600و 2000 سی‌سی در بازار وجود ندارد و مدل‌های جدید مگان جایگزین این خودرو شده‌اند.

MEGANE

در این راستا یک تعمیرگاه تخصصی مگان در تهران؛بايد بتواند تمام مدلهای مگان را تحت پوشش قرار دهد و ضمن عیب‌یابی دقیق، فرآیند تعمیر و سرویس خودروها به بهترین شکل ممکن انجام شود. در این راستا مجموعۀ تعمیرگاهی ایران رنو با در اختیار داشتن تیم متخصص، باتجربه و کارآمد و همچنین بهره‌مندی از دستگاه‌ها و تجهیزات بروز، انواع خدمات را با نازل‌ترین قیمت به مشتریان ارائه می‌کند و به‌عنوان بهترین تعمیرگاه مگان تهران شناخته شده ‌است. شما نیز می‌توانید با مراجعه به این تعمیرگاه تخصصی مگان و سایر مدل‌های برند رنو، از خدمات و امکانات این مجموعه استفاده کنید.

انجام خدمات و سرویس‌های دوره‌ای در تعمیرگاه تخصصی مگان

امروزه در بسیاری از تعمیرگاه‌های تخصصی خودروهای سواری و سنگین، سرویس‌های دوره‌ای انجام می‌گردد. تعمیرگاه تخصصی مگان در تهران و سایر شهرهای کشور نیز از این قاعده مستثنی نیست. بدین صورت که خدماتی نظیر تعویض روغن موتور همراه با فیلتر روغن و فیلتر هوا، تعویض روغن گیربکس، بازدید چرخ‌ها، تعویض لنت و روغن ترمز، عوض کردن آب رادیاتور، تنظیم باد چرخ‌ها و غیره به دارندگان خودروی مگان ارائه می‌شود. البته تمامی این خدمات براساس میزان پیمایش یک مسافت خاص انجام می‌شود و متناسب با نیاز و درخواست مشتریان به آن‌ها ارائه می‌گردد.

همواره به یاد داشته باشید که انجام سرویس‌های دوره‌ای لازم و ضروری است و ضمن افزایش کیفیت، کارایی و طول عمر وسیله‌ نقلیه، از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کند. در این راستا تعمیرگاه تخصصی مگان ایران رنو (ایران اتور ریپیر) برای مشتریان خود یک کارت با عنوان کارت مگان در نظر گرفته‌است. بدین نحو که کلیۀ فعالیت‌ها و خدمات انجام‌شده به‌صورت کامل در آن ثبت می‌شود و تعمیرکاران متناسب با اطلاعات درج‌شده در آن سرویس‌های دوره‌ای را انجام می‌دهند.

تعمیرات تخصصی گیربکس مگان

گیربکس یکی از بخش‌های اصلی خودرو و جزء قوای محرکۀ آن می‌شود. از آنجایی‌ که برای حرکت، افزایش و کاهش سرعت و همچنین توقف با جعبه‌دنده سروکار داریم، این قسمت از وسیله‌ نقلیه به‌شدت در معرض فرسایش قرار دارد. علاوه‌بر این هر از چندگاهی باید دیسک و صفحه‌کلاچ تعویض یا سرویس شوند. بر همین اساس در تعمیرگاه تخصصی مگان، کلیۀ خدمات و تعمیرات مرتبط با گیربکس به دارندگان خودروی Megan ارائه می‌گردد. البته به‌لحاظ این‌که دو نوع گیربکس دستی و اتومات روی رنو مگان نصب شده‌است، به‌نسبت هزینۀ عیب‌یابی و تعمیر آن با هم متفاوت است و مصرف‌کنندگان باید به این نکته توجۀ ویژه داشته باشند.

انواع خدمات در تعمیرگاه تخصصی مگان

به‌ منظور رفاه حال دارندگان خودروی مگان و همچنین افزایش تعداد مشتریان، مراکز تخصصی تعمیرگاه مگان تهران خدمات متنوعی را جهت رفع نیاز مراجعه‌کنندگان به آن‌ها ارائه می‌کنند. درواقع این خدمات تمامی بخش‌های خودرو را شامل می‌شود و در صورت بروز هرگونه مشکل و نقص فنی، تعمیرگاه تخصصی مگان می‌تواند با عیب‌یابی دقیق، مشکل به‌وجود آمده را برطرف سازد. در این‌ خصوص اصلی‌ترین و مهم‌ترین خدمات به شرح زیر عبارت است از:

بازدید تسمه‌تایم و تعویض آن به‌وسیلۀ ابزارهای مخصوص؛ این دسته از خدمات معمولاً پس از پیمایش حداکثر 60 هزار کیلومتر انجام می‌شود و اطلاعات آن جهت تعویض مراحل بعدی در کارت مگان ثبت می‌گردد.
بازدید جلوبندی و سیستم تعلیق و همچنین تعویض و تعمیرات قطعات به‌منظور کیفیت سیستم هدایت و فرمان خودروی مگان در جاده.
تعمیر و سرویس گیربکس دستی و اتومات مگان و همچنین تعویض دیسک و صفحه‌کلاچ.
تعویض بلبرینگ چرخ‌های عقب و جلو با استفاده از ابزارآلات مخصوص و پرس روغنی.
تعمیر موتور؛ این بخش از خدمات در تعمیرگاه تخصصی مگان شامل تعمیر کامل موتور، سیلندر، سرسیلندر و غیره می‌شود.
انجام سرویس‌های دوره‌ای به‌صورت منظم و دقیق.
شست‌وشوی انژکتور و سایر بخش‌های مرتبط به سیستم سوخت‌رسانی.
تعویض روغن گیربکس به‌وسیلۀ دستگاه ساکشن

خاطرنشان می‌شود که خدمات ارائه‌شده در تعمیرگاه تخصصی مگان ایران رنو به‌عنوان یکی از برترین تعمیرگاه‌های تخصصی در تهران شامل تمامی قسمت‌های خودرو می‌شود، ازاین‌رو صرفاً به بعضی از مهم‌ترین این خدمات اشاره کردیم، بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل برای خودروی مگان و سایر مدل‌های برند رنو می‌توانید به این تعمیرگاه مراجعه کنید و از خدمات آن‌ها در راستای رفع نقص و بهبود عملکرد خودروی‌تان استفاده نمایید.

سخن آخر

تعمیرگاه تخصصی مگان صرفاً به مراکزی گفته می‌شود که حداکثر توان، تجربه، تخصص و تجهیزات خود را به عیب‌یابی و تعمیر رنو مگان اختصاص داده‌اند. البته در این زمینه نیز تعمیرگاه‌های فراوانی مشغول فعالیت هستند و نمی‌توان همۀ آن‌ها را تعمیرگاه تخصصی و باتجربه به‌شمار آورد. در این راستا تعمیرگاه تخصصی ایران رنو با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص، باتجربه و کارآمد، در کنار بهره‌مندی از محیط مناسب و وسیع، از بهترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات استفاده می‌کند. بدین جهت فرآیند عیب‌یابی و تعمیر رنو مگان در کوتاه‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام می‌شود.

مهندس حامد رضایی 09120996450

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی