پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرایط فروش ویژه MVM X33_نوروز 95

MVM X33 بخرید آیفون 6 ببرید

شرکت های خودروسازی از جمله مدیران خودرو شرایط ویژه ای برای فروش خودرو برای نوروز 95 در نظر گرفته اند. در طرح فروش مدیران خودرو، برای خریداران  MVM X33 مزایا و هدایای ویژه ای در نظر گرفته شده است. امکان خرید خودرو مدل 95 در سال 94، فقط یکی از مزایایی است که برخی خودروسازان […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۱ اسفند ۱۳۹۴

شرکت های خودروسازی از جمله مدیران خودرو شرایط ویژه ای برای فروش خودرو برای نوروز 95 در نظر گرفته اند. در طرح فروش مدیران خودرو، برای خریداران  MVM X33 مزایا و هدایای ویژه ای در نظر گرفته شده است.

امکان خرید خودرو مدل 95 در سال 94، فقط یکی از مزایایی است که برخی خودروسازان برای فروش محصولات خود در نظر گرفته اند. این شرکت به کسانی که ام‌وی‌ام X33 را به صورت نقدی خریداری کنند، یک کارت بنزین دومیلیون تومانی هدیه می‌دهد. در خرید اقساطی نیز به شرط پرداخت اقساط در حداقل زمان (9 ماه) هیچ بهره‌ای از خریدار گرفته نمی‌شود.

شرکت مدیران خودرو همچنین 150 گوشی موبایل آی‌فون‌شش هدیه دیگری است که به قید قرعه به خریداران می‌دهد، 100 نفر از خریداران اولیه هم یک بسته شامل یک عدد چمدان لوکس، بلندگوی بلوتوثی و چادر مسافرتی دریافت می‌کنند.

علاوه بر همه اینها این شرکت هزینه یک سال سرویس، تعمیر و نگهداری ام‌وی‌ام‌های خریداری شده را تقبل می‌کند، البته همه این مزایا در صورتی به خریداران تعلق می‌گیرد که تا پایان امسال اقدام به خرید این خوردو کنند.

آنگونه که مدیران خودرو اعلام کرده، قیمت مدل دنده‌ای این خودرو در خرید نقدی 66 میلیون و 460 هزار و مدل اتوماتیک آن 73 میلیون و 660 هزار است و شرکت مزبور موعد تحویل را اسفند 94 اعلام کرده است.

موفقیت غیر منتظره ام وی ام 110 جدید در بازار

فروش ویژه MVM X33 و تیگو5 با هدایای عیدانه

برچسب‌ها : MVM X33مدیران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی