پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سدان شيك و خاص هونگچي در نمايشگاه خودرو اصفهان

از جمله جذاب ترين خودروهاي حاظر در هفدهمين نمايشگاه خودرو اصفهان سدان لوكس BM CARS يعني هونگچي H5 است.

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۶ آبان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو:

هونگچی H5 كه در رده سدان هاي باكيفيت و لوكس چيني جای می گیرد، توسط شركت بي ام كارز BM Cars به كشور وارد مي شود و به اين ترتيب بايد اين خودرو را يكي از وارداتي هاي حاضر در هفدهمین نمايشگاه خودرو اصفهان به حساب آورد.

این سدان لوکس از يك موتور ٤ سيلندر ٢ ليتري توربوشارژ بهره می برد كه مي تواند ٢٢٢ اسب بخار نيرو توليد كند. گشتاور اين خودرو نيز به ٣٤٠ نيوتن متر مي رسد. پیشرانه هونگچي با يك گيربكس ٨ سرعته آيسين جفت می شود.

سيستم كنترل حركت در سربالايي و سراشيبي، سامانه كنترل كشش، سامانه كنترل پايداري، سيستم هشدار توقف، سيستم توقف خودكار، رادار تشخيص نقطه كور، سيستم هشدار تصادف، رادار ٣٦٠ درجه بخشي از تجهيزات ايمني و رفاهي اين خودرو هستند.

از جمله نكات جالب توجه در مورد اين خودرو طراحي لوكس و شيك آن است . ضمن اين كه از نظر كيفيت قطعات داخلي و مونتاژ بدنه يكي از بهترين هاي موجود در ايران است. به طوري كه مي توان كيفيت ساخت و كونتاژ آن را با خودروهاي كره اي مقايسه كود.

پیش از این نمایشگاه، قیمت هونگچی H5 مشخص شد. این سدان لوکس 2 میلیارد و 620 میلیون تومان قیمت گذاری شده و قرار است اواخر بهمن 1402 به مشتریان تحویل شود.

علاوه بر H5، دیگر محصولات هونگچی و بستیون نیز در غرفه بهمن موتور در نمایشگاه خودرو اصفهان به نمایش گذاشته شده اند.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی