پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

باشگاه هواداران MVM

جشن چهارمین سالگرد تاسیس باشگاه هواداران MVM + عکس

چهارمین جشن سالگرد تاسیس باشگاه هواداران MVM برگزار شد باشگاه هواداران MVM حدود 15هزار عضو دارد. این باشگاه در قالب یک وب سایت در حال فعالیت است و در طول سال برنامه های متنوعی برای اعضای خود دارد. نیازی نیست که حتما مالک MVM باشید، بلکه اگر علاقه مند به بحث و تبادل نظر در […]

javankhodro
شنبه - ۱ اسفند ۱۳۹۴

چهارمین جشن سالگرد تاسیس باشگاه هواداران MVM برگزار شد

باشگاه هواداران MVM حدود 15هزار عضو دارد. این باشگاه در قالب یک وب سایت در حال فعالیت است و در طول سال برنامه های متنوعی برای اعضای خود دارد. نیازی نیست که حتما مالک MVM باشید، بلکه اگر علاقه مند به بحث و تبادل نظر در زمینه خودرو هستید نیز می توانید عضو این Fan Club باشید.

شرکت مدیران خودرو چهارمین سالگرد تاسیس این باشگاه بزرگ هواداران را امسال در اصفهان برگزار کرد. چند خانواده منتخب از اعضای باشگاه به همراه جمعی از خبرنگاران از تهران با خودروهای MVM راهی نصف جهان شدند و در این برنامه از نمایشگاه بین المللی خودرو در اصفهان نیز بازدید کردند. در این میان به دلیل تمرکز اخیر شرکت روی مارکتینگ محصول جدید و لوکس چری یعنی تیگو5 ، توجه ویژه ای به این خودرو شده بود و فرصتی برای بررسی جاده ای Tiggo5 به مالکان و نیز خبرنگاران صنعت خودرو فراهم شده بود.

میلاد رحمانی مدیر روابط عمومی شرکت مدیران خودرو می گوید: وجود این وب سایت باعث بزرگ تر شدن خانواده مدیران خودرو شده است و روزانه مباحث زیادی در گروه های خبری این سایت صورت مطرح می شود. ضمن اینکه دارندگان MVM با هم بیشتر آشنا می شوند و حتی مشکلات خود را از این طریق با هم در میان می گذارند.

به گزارش خبرنگار اعزامی “پایگاه جوان خودرو” ، رحمانی در حاشیه مراسم تجلیل از اعضای باشگاه گفت: در حال حاضر شرکت مدیران خودرو میان تمام شرکت های خودرویی، رتبه اول تبلیغات در فضای مجازی (و رتبه دوم در میان تمام برندها) را از آن خود کرده است و این رتبه بندی تایید خوبی برای حضور مستمر و تاثیرگذار مدیران خودرو در فضای آنلاین است.

تنی چند از اعضای باشگاه هواداران، دلیل عضویت خود را آشنایی با دیگر دارندگان محصولات، تبادل نظر و اعلام نقاط ضعف و قوت، و اطلاع از مسائل روز خودرو اعلام کردند. همچنین یکی از تیگو5 سواران به خبرنگار جوان خودرو گفت که به طور اتفاقی با این خودرو آشنا شده و اول به دلیل زیبایی طراحی آن را خریداری کرده و سپس دیدن قابلیت های حرکتی و خدمات پس از فروش مطلوب، موجب رضایت خاطرش شده است.

برای آشنایی بیشتر با کلوپ هواداران MVM می توانید به نشانی www. Mymvm.ir مراجعه نمایید.

MVM Fan Club MVM Fan Club MVM Fan Club MVM Fan Club MVM Fan Club

 

باشگاه هواداران MVM باشگاه هواداران MVM باشگاه هواداران MVM

باشگاه هواداران MVM

باشگاه هواداران MVM

باشگاه هواداران MVM

باشگاه هواداران MVM

باشگاه هواداران MVM

باشگاه هواداران MVM

باشگاه هواداران MVM باشگاه هواداران MVM

لینک های مرتبط:

قیمت ” چری تیگو 5 ” رسما اعلام شد + عکس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی