پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جیلی آزکارا هیبریدی

جیلی آزکارا هیبریدی به زودی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی

مدت کوتاهی پس از نمایش خودرو جیلی آزکارا در شوروم مرکزی جدید فرداموتورز، خبرها از ورود این خودرو به مرحله بعدی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی حکایت دارد.

فاطمه علی اصغری
شنبه - ۴ آذر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

آزکارا یک کراس اوور سایز متوسط از برند مطرح جیلی با فاصله محوری 2670 میلیمتر است که از یک پیشرانه برقی و یک پیشرانه بنزینی توسعه داده شده توسط ولوو با حداکثر قدرت 190 اسب بخار بهره میبرد. نگاهی یه لیست امکانات و آپشن های آزکارا نشان میدهد بیشک با یکی از باکیفیتترین خودروهایی روبرو هستیم که از طریق این سامانه عرضه خواهد شد.

جیلی آزکارا هیبریدی

هیبریدی، دو دیفرانسیل و پر از امکانات

جیلی آزکارا در مقایسه با سایر خودروهای عرضه شده در سامانهحرفهای زیادی برای گفتن داشته و از همین حالا میتوان آن را گزینه اول و محبوب متقاضیان دانست. تنوع خودروهای دو دیفرانسیل در بازار خودرو ایران بالا نیست و این آزکارا را در موقعیت ممتازی قرار می دهد؛ به ویژه آن که با یک خودرو هیبریدی نیز طرف هستیم که استفاده از تکنولوژی روز اروپا در آن به معنای قدرت بیشتر، مصرف سوخت کمتر و آسایش و رفاه به مراتب بالاتر است.

جیلی آزکارا هیبریدی

کیفیت به معنای واقعی

اما جیلی آزکارا برگهای برنده دیگری هم دارد. با ورود به داخل کابین، چرم Nappa‌ به کار رفته و کیفیت قطعات داخل کابین بلافاصله حس یک خودرو اسپرت و لوکس را تداعی میکند. صفحه نمایش 3/12 اینچی با کیفیت و رزولوشن بالا، سانروف و سقف پانوراما، ترمز پارک برقی،سیستم تهویه دوکاناله، سیستم پایش فشار باد تایرها، دوربین360 درجه و رادارهای همیار راننده در کنار بسیاری امکانات دیگر باعث میشود آزکارا یک سر و گردن بالاتر از چینیها و غیرچینیهای همرده خود باشد.

جیلی آزکارا هیبریدی

حال باید منتظر عرضه این خودرو از طریق سامانه ماند و دید این خودرو با چه قیمت و چه مشخصاتی رسما عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی