پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رئیس کمیسیون صنایع

مجلس از ثبات مدیریت در خودروسازان حمایت می کند

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از ایکوپرس- عزت الله اکبری تالارپشتی، در رویداد افتتاح نخستین خط تولید انبوه اتوبوس برقی در شرکت ایران خودرو دیزل، ضمن تشکر از وزیر صمت برای پی‌گیری و جدیت در زمینه تولید و توسعه خودروهای برقی، بر لزوم ثبات و تثبیت مدیریت خودروسازی‌های کشور تاکید کرد. وی با بیان این […]

فاطمه علی اصغری
چهارشنبه - ۸ آذر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از ایکوپرس- عزت الله اکبری تالارپشتی، در رویداد افتتاح نخستین خط تولید انبوه اتوبوس برقی در شرکت ایران خودرو دیزل، ضمن تشکر از وزیر صمت برای پی‌گیری و جدیت در زمینه تولید و توسعه خودروهای برقی، بر لزوم ثبات و تثبیت مدیریت خودروسازی‌های کشور تاکید کرد.

وی با بیان این که به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی از طرف خودم و سایر نمایندگان کمیسیون صنایع از شهردار کرج برای این اقدام استراتژیک و شجاعانه خرید اتوبوس برقی از ایران خودرو دیزل تشکر می‌کنم، بیان کرد: مجلس و به ویژه کمیسیون صنایع برای ایجاد ثبات در مدیریت خودروسازان در کنار وزیر صمت ایستاده است.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان این که باید شهرداری ها و دولتی‌ها پای کار بیایند، کشور را پر از نیروهای با کفایت و با انگیزه دانست و اظهار کرد: باید برای عبور از قیمت گذاری دستوری در دولت اقداماتی انجام شود، حتما از این موضوع حمایت کرده و برای هماهنگی‌ها جلسه برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی