پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جیکو

جیکو JAECOO داستان جدیدی از آفرود شهری روایت می کند

JAECOO چگونه داستان جدیدی «برگرفته از کلاسیک ها اما بالاتر از کلاسیک ها» را در چنین انتقالی در بازار تعریف می کند؟     

javankhodro
دوشنبه - ۲۰ آذر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

“نوع جدید” JAECOO از آفرودهای کلاسیک سرچشمه می گیرد، از کلاسیک ها باهوش تر است و داستان جدیدی از آفرود شهری را روایت می کند.

در نمایشگاه بین‌المللی خودرو شانگهای 2023، JAECOO به عنوان یک برند نوظهور آفرود، در اولین حضور خود توجه جهانی را به خود جلب کرد. اولین مدل آفرود شهری آن، J7، با تکیه بر مفهوم “برگرفته از کلاسیک ها و بالاتر از کلاسیک ها” برای عبور از موانع برند شاسی بلندهای آفرود، به بازار جهانی اجازه می دهد تا جذابیت منحصر به فرد آفرود را دوباره بررسی کند. SUV های جاده ای در عصر جدید.

در گذشته، برندهای لوکس کلاسیک آفرود بر بخش بازار تسلط داشتند و قانون‌گذاران بازار آفرود بودند، اما با ظهور هوشمندی و برق‌سازی در بازار جهانی خودرو، ساختار بازار در حال تغییر است.

بنابراین، JAECOO چگونه داستان جدیدی «برگرفته از کلاسیک ها اما بالاتر از کلاسیک ها» را در چنین انتقالی در بازار تعریف می کند؟

عملکرد آفرود ، هماهنگ با کلاسیک ها

ماهیت ” آفرود ” ابتدا در تحقیق و توسعه فناوری، سیستم زنجیره تامین و سیستم تولید است. JAECOO بر پایه صنعت و انباشت فناوری کافی استوار است، عملکرد سخت افزاری خودروهای کلاسیک آفرود را به ارث می برد، مرزهای فناوری هوشمند را می شکند و در کارایی محصول و شهرت برند به شکافت دست می یابد.

از این منظر، JAECOO بسیار جوان به نظر می رسد، اما مهارت های اصلی آن بسیار عمیق است. شرکت مادر JAECOO بیش از ده سال سابقه سرمایه گذاری مشترک برند لوکس و چندین دهه تجربه تولید و ساخت خودرو دارد. تجربه بالغ و غنی در تحقیق و توسعه، تولید و بهره برداری، مبنایی است برای برند JAECOO که ادعا کند “از کلاسیک ها می آید.”

از نظر عملکرد آفرود ، که بیشترین مهارت‌های فنی را آزمایش می‌کند، JAECOO یک راه‌ حل جدید فناوری آفرود ، سیستم هوشمند تمام جاده‌ای ARDIS، ایجاد کرده است تا به طور کامل فناوری کلاسیک آفرود را محک بزند. سیستم کنترل چهار چرخ متحرک وکتور منحصر به فرد JAECOO در کلاس خود می تواند گشتاور چرخ عقب را در زمان واقعی و با توجه به شرایط جاده تنظیم کند، ثبات عملکرد خودرو، ایمنی رانندگی و راحتی رانندگی را بهبود بخشد و همچنین قابلیت های آفرود را افزایش دهد.

علاوه بر این، مدل های چهار چرخ متحرک JAECOO همچنین به هفت حالت رانندگی به صورت استاندارد مجهز خواهند شد.از طریق تنظیم عمیق پیوند با سیستم چهار چرخ محرک، سیستم ترمز با سیم هوشمند، سیستم فرمان کنترل الکترونیکی، موتور، گیربکس و سایر ماژول‌ها، خودرو را می‌توان کاملا سفارشی‌سازی کرد. این خودرو توانایی کنار آمدن آسان با رانندگی در رفت‌وآمدهای شهری و همچنین عبور از شرایط جاده‌ای خاص مانند شن، گل و برف را دارد و تجربه رانندگی نهایی را در تمام جاده‌ها برای کاربران فراهم می‌کند.

جیکو

البته باید به آفرود احترام گذاشت و ایمنی یک موضوع ابدی است. از نظر ایمنی، تمام مدل های JAECOO “برگرفته از کلاسیک” مطابق با استانداردهای ایمنی پنج ستاره جهانی ساخته شده اند. طراحی نوآورانه بدنه قفس جاذب انرژی، کاربرد فولاد با استحکام بالا در مساحت وسیع و مجموعه ای از سیستم ها مانند ADAS پیشرو در کلاس، به طور مشترک یک سیستم حفاظت ایمنی تمام بعدی را برای تضمین ایمنی رانندگی رانندگان و سرنشینان ایجاد می کنند. از نظر زاویه نزدیک شدن، زاویه خروج، فاصله از زمین، عمق موج و بسیاری دیگر از شاخص‌های عبورپذیری، JAECOO با مدل‌های کلاسیک آفرود قابل مقایسه است و به همه مدل‌ها قابلیت‌های فرار قوی و عملکرد عبوری می‌دهد.

علاوه بر این، در سطح طراحی، اولین مدل J7 JAECOO نیز زبان زیبایی شناسی «برگرفته از کلاسیک و بالاتر از کلاسیک» را تفسیر می کند. سبک ساده صنعتی همه جا وجود دارد.هر جزئیات نشان دهنده تسلط درطراحی است. علاوه بر کلاسیک‌ها، J7 نوآوری‌های زیادی با حکاکی‌های دقیق‌تر، طراحی پرطرفدار چراغ‌های جلو و استفاده هوشمندانه از عناصری مانند سقف‌های معلق و دستگیره‌های درهای مخفی انجام داده است که همگی معیار جدیدی برای زیبایی شناسی SUV آفرود ایجاد می کند.

فناوری هوشمند : پیشی گرفتن از کلاسیک

پیروی از یک نقشه قدیمی هرگز به سرزمین های جدید منتهی نمی شود. برای JAECOO، داشتن ژن‌های آفرود «از کلاسیک» و طراحی استادانه کافی نیست .نحوه ترویج نوآوری هوشمند محصول، برآورده کردن خواسته های مصرف کنندگان در عصر جدید و ورود به بخش های جدید بازار موضوع مهمی است که JAECOO باید با آن روبرو شود و به آن فکر کند و همچنین نقطه شروعی برای JAECOO است که “بالاتر از کلاسیک ها” باشد.

JAECOO از بازار چین متولد شد، جایی که هوش خودرو و برق‌سازی به سرعت در حال توسعه است. در مقایسه با مارک‌های سنتی کلاسیک آفرود، JAECOO طبیعتاً از نظر هوشمندی تفکر آینده‌نگرتری دارد. JAECOO همیشه امیدوار است که از طریق . پیشرفت هوشمند آفرود را راحت‌تر کند برای این منظور، JAECOO تلاش های زیادی در زمینه هوشمندی انجام داده و به نوآوری و پیشرفت در کابین های هوشمند، رانندگی هوشمند و سایر ابعاد دست یافته است.

یکی از ویژگی‌های کلیدی در تمامی مدل‌ها، تراشه 8155 پیشرو در صنعت است که از فناوری فرآیند 7 نانومتری استفاده می‌کند که قادر به انجام حداکثر 8 تریلیون عملیات در ثانیه است. این امکان بوت‌آپ سریع 2 ثانیه‌ای و مدیریت کارآمد بیش از 20 فرمان را در 30 ثانیه فراهم می‌کند و کابین هوشمند JAECOO را با سرعت پاسخگویی، نرمی و قابلیت‌های تصمیم‌گیری برتر اعطا می‌کند.

علاوه بر این، سیستم کمکی هوشمند رانندگی همه جانبه پیشرفته JAECOO ، نزدیک به 20 عملکرد هوشمند رانندگی در حوزه آفرود، پیشگام بوده و به نهایت هوش از نظر ایمنی فعال و غیرفعال دست یافته است و همه چیز را از “هوشمند” در اختیار کاربران قرار می دهد. “لذت هوشمندانه” تا تجربه ای نوآورانه از “رانندگی هوشمند”.

JAECOO همچنین دارای امکاناتی استاندارد با امکاناتی است که به ندرت در مدل‌های آفرود سنتی یافت می‌شود، مانند صفحه نمایش پانوراما گسترده، داشبورد LCD کامل، و نمایشگر جدید HUD. سیستم عامل راحت و روان، همراه با روش های تعاملی چند صفحه ای، بدون شک یک تجربه هوشمند برتر را ارائه می دهد. علاوه بر این، تصویربرداری پانوراما 540 درجه، دسترسی آسان به شرایط جاده های اطراف و زیر خودرو را امکان پذیر می کند و به کاربران این امکان را می دهد که “هرطور که می خواهند و بدون نگرانی در آفرود رانندگی کنند.”

منصفانه است که بگوییم چشم انداز آفرود، که قبلاً تحت سلطه وفاداری به برند و مهارت مکانیکی بود، از طریق کاوش چند بعدی JAECOO در هوشمندی “فراتر از کلاسیک” در حال بازسازی است.

جیکو

پیشگام در سبک زندگی بی حد و حصر در آفرود

در پاسخ به افزایش نخبگان شهری در بازار آفرود، JAECOO دائماً می پرسد: “این گروه دقیقاً به چه چیزی در یک محصول نیاز دارد؟” پاسخ در نفوذ به بازارهای خاص با موضع «از کلاسیک، فراتر از کلاسیک» نهفته است، که فرصت‌های بازار بیشتری را با محصولاتی که عملکرد آفرود و تجربه هوشمند را ترکیب می‌کنند، به دست آورید.

در مقایسه با اشراف قدیم، نخبگان جدید جوان تر هستند و به دنبال کیفیت زندگی هستند و امیدوارند ذائقه خود را از طریق محصولات منحصر به فرد نشان دهند. آفرود برای آنها دیگر محدود به آفرود نیست، بلکه تبدیل به یک سبک زندگی شده است. به همین دلیل، JAECOO برای نخبگان جدید بسیار جذاب تر از کلاسیک ها است.

از یک سو، JAECOO می‌داند که برای ایجاد سبک زندگی آفرود، صرف داشتن یک ماشین کافی نیست. فرهنگ و اکوسیستم نام تجاری حول محور وسیله نقلیه لازم است تا حس عمیق‌تری از ارزش و تخیل گسترده‌تر را در اختیار کاربران قرار دهد.

بنابراین، JAECOO عمیقاً روی اکوسیستم برند خود سرمایه گذاری کرده است. JAECOO در خلال کنفرانس هم‌آفرینی محیط زیست کاربر جهانی اخیر خود، با همسویی با فلسفه زندگی نخبگان جدید، مرزهای زندگی آفرود را شکست. این مجموعه انواع محصولات اکوسیستمی مانند چادر، کاپشن و کیف گلف را به نمایش گذاشت و با موفقیت یک اکوسیستم نام تجاری را ایجاد کرد که “فراتر از خودرو” است.

از آنجایی که دامنه دسترسی برند به طور مداوم گسترش می یابد و از مرزها فراتر می رود، JAECOO قرار است طیف گسترده تری از نیازهای کاربر و سناریوهای استفاده از خودرو را پوشش دهد. هدف این برند برقراری ارتباط قوی با امواج متوالی مشتریان است و در نتیجه تصویر برند خود را به طور مداوم تیزتر می کند.

از آنجایی که دامنه دسترسی برند به طور مداوم گسترش می یابد و از مرزها فراتر می رود، JAECOO قرار است طیف وسیع تری از نیازهای کاربر و سناریوهای استفاده از خودرو را پوشش دهد. هدف این برند برقراری ارتباط قوی با امواج متوالی مشتریان است و در نتیجه تصویر برند خود را به طور مداوم تند تر می کند.

از طرف دیگر، JAECOO به عنوان یک برند آفرود نوظهور که برای نخبگان جدید طراحی شده است، بدون شک مظهر SUV های آفرود شهری است. از نظر تکرار محصول، نوآوری فناوری، تجربه کاربر، استراتژی برق‌رسانی و اکوسیستم کاربر، به‌ویژه در فناوری‌های انرژی جدید مانند معماری پلتفرم و اکوسیستم‌های هوشمند، بسیار از کلاسیک‌ها پیشی می‌گیرد. JAECOO در برآوردن نیازهای در حال تحول عصر مهارت بیشتری نسبت به وسایل نقلیه آفرود سنتی دارد.

به طور خلاصه، شجره نامه آفرود «از کلاسیک»، بیش از دو دهه فرآیند تولید شرکت مادرش، و سفر متقابل با کاربرانش، به JAECOO انعطاف پذیری برای توسعه پایدار «فراتر از کلاسیک» و قابلیت تکامل بخشیده است.

با زمان مصرف کنندگان که در نقطه اتصال قدیم و جدید قرار دارند، دیگر کورکورانه به اسطوره های برند وفادار نیستند. تازه واردانی مانند JAECOO که هم عملکرد کلاسیک و هم قدرت نوآورانه را تجسم می‌کنند، تجسم روح و روح شاسی‌بلندهای آفرود هستند. اعتقاد بر این است که در حالی که JAECOO برای برتری در بازار آفرود جهانی رقابت می کند، این برند ” از کلاسیک ” از قدرت خود برای ادامه نوشتن روایت “فراتر از کلاسیک” خود استفاده خواهد کرد.

 درباره JAECOO

به عنوان یک نام تجاری جدید آفرود، نام JAECOO از تلفیقی از کلمه آلمانی “Jäger” و کلمه انگلیسی “Cool” الهام گرفته شده است. این ادغام هم آفرود و هم شهرنشینی را به تصویر می‌کشد و در عین حال سبک و کیفیتی را به نمایش می‌گذارد که مأموریت کاوش شجاعانه و استقامت تزلزل ناپذیر را به شما منتقل می‌کند. این گروه با بیش از یک دهه تجربه سرمایه گذاری مشترک، به فلسفه برند “از کلاسیک، فراتر از کلاسیک” پایبند است. JAECOO خستگی ناپذیر به نوآوری و پیشرفت‌ها اختصاص دارد و با عملکرد استثنایی چهار چرخ محرک، ویژگی‌های ایمنی قابل توجه و فناوری‌های هوشمند آینده‌نگر، روند جدید آفرود شهری را رهبری می‌کند. با به ارث بردن ژن‌های تجملات دقیق، خرد و مهارت تیم‌های طراحی ارشد از بریتانیا، آلمان و سایر کشورها را در هم می‌آمیزد و استاندارد جدیدی برای شاسی‌بلندهای آفرود شهری ایجاد می‌کند. در آینده، JAECOO به طور فعال مفهوم توسعه پایدار را ترویج خواهد کرد، ترکیبی از قابلیت‌های همه جاده‌ای با راه‌حل‌های انرژی جدید، ایجاد عملکرد آفرود کارآمدتر و سازگار با محیط‌زیست برای ارائه تجربه سفر راحت‌تر و سبزتر برای نخبگان شهری.

 

New Breed” JAECOO: From Classic Off-Roading to Beyond Classic Intelligence, Crafting a New Urban Off-Road Narrative

In 2023, at the Shanghai International Auto Show, JAECOO, as an emerging off-road brand, instantly captivated global attention. Its first urban off-road model, the J7, broke through the brand barriers of off-road SUVs with its guiding philosophy of “From Classic, Beyond Classic,” prompting the global market to reevaluate the unique allure of a new era of off-road SUVs.

In the past, classic luxury off-road brands dominated niche markets, setting the rules of the off-road marketplace. However, with the advent of global automotive market’s shift towards intelligence and electrification, the market landscape is undergoing transformation.

So, how will JAECOO narrate its “From Classic, Beyond Classic” story amidst such market shifts?

Off-Road Performance, Synchronized with the Classics

The essence of off-roading lies in technology R&D, supply chain systems, and manufacturing systems. JAECOO, built on a solid foundation of industry and technological accumulation, inherits the hardcore performance of classic off-roading and breaks through the boundaries of intelligent technology, thereby achieving product efficiency and brand reputation fission.

From this perspective, JAECOO may seem youthful, but its core strength is profoundly deep. JAECOO’s parent company boasts over a decade of luxury brand joint venture history and decades of automotive production experience. Mature and substantial R&D, manufacturing, and operational experience form the foundation of JAECOO’s confidence to claim its “From Classic” origin.

In off-road performance, where technical prowess is most tested, JAECOO has developed a new off-road technology scheme, the ARDIS All-Terrain Intelligence System, benchmarking classic off-road technology. JAECOO’s unique vector four-wheel drive control system, adaptable to varying road conditions, dynamically allocates and adjusts rear wheel torque, enhancing vehicle stability, safety, and comfort, while significantly boosting off-road and extrication capabilities.

Moreover, JAECOO’s four-wheel-drive models will come standard with seven driving modes. Through deep integration with the four-wheel-drive system, intelligent wire-controlled brake system, electronic steering system, engine, and transmission, these modes empower the vehicle to easily handle urban commuting and special road conditions like sand, mud, and snow, providing an ultimate all-terrain driving experience.

Of course, off-roading demands respect, and safety is an eternal theme. In terms of safety, all JAECOO models are built to global five-star safety standards. Innovative energy-absorbing cage-like body designs, extensive use of high-strength steel, and leading-class ADAS systems collectively forge a comprehensive safety protection system, ensuring complete passenger safety. In terms of passability indicators like approach angle, departure angle, ground clearance, and wading depth, JAECOO rivals classic off-road models, endowing its entire lineup with formidable extrication capabilities and crossing performance.

Additionally, in design, JAECOO’s inaugural model J7 also interprets the aesthetic language of “From Classic, Beyond Classic.” The vehicle’s overall lines are firm and straight, with a robust and square silhouette, and the interior features an industrial minimalist style. Every detail reflects the mastery of design. Beyond the classic, the J7 introduces extensive innovations, including more refined detailing, popular split headlight designs, floating roofs, and concealed door handles, setting a new aesthetic benchmark for off-road SUVs.

Intelligence Technology: Surpassing the Classic

Following an old map will never lead to new lands. For JAECOO, having merely the “From Classic” off-road genes and masterful design is insufficient. The pivotal question for JAECOO is how to propel intelligent product innovation to meet the demands of a new era and penetrate fresh market segments. This challenge is the starting point for JAECOO’s philosophy of “Beyond Classic.”

Born in China’s rapidly developing market of automotive intelligence and electrification, JAECOO naturally harbors more forward-thinking approaches in intelligence compared to traditional classic off-road brands. JAECOO consistently aims to make off-roading more intuitive through intelligent advancement. In this vein, JAECOO has made significant strides in smart cockpits and intelligent driving assistance, achieving breakthroughs in these domains.

A key feature across all models is the industry-leading 8155 chip, utilizing a 7-nanometer process technology capable of performing up to 8 trillion operations per second. This allows for rapid 2-second boot-ups and efficient handling of over 20 commands in 30 seconds, endowing JAECOO’s intelligent cockpit with superior response speed, smoothness, and decision-making capabilities.

Moreover, JAECOO’s comprehensive ADAS intelligent driving assistance system pioneers nearly 20 smart driving functions in the off-road realm, maximizing intelligence in both active and passive safety features. This innovation provides users with a transformative experience from “smart enjoyment” to “intelligent driving.”

JAECOO also comes standard with amenities rarely found in traditional off-road models, such as an expansive panoramic screen, a full LCD dashboard, and a new HUD head-up display. The convenient and fluid operating system, coupled with multi-screen interactive modalities, undoubtedly delivers a superior intelligent experience. Additionally, the 540° panoramic imaging enables easy access to surrounding and undercarriage road conditions, allowing users to “drive with ease and off-road without worry.”

It’s fair to say that the off-roading landscape, previously dominated by brand loyalty and mechanical proficiency, is being restructured through JAECOO’s multidimensional exploration of intelligence “Beyond Classic.”

Pioneering a Boundless Off-Road Lifestyle

In response to the rising urban elite in the off-road market, JAECOO constantly asks, “What exactly does this group need in a product?” The answer lies in penetrating niche markets with a stance of “From Classic, Beyond Classic,” capturing more market opportunities with products that combine off-road performance and intelligent experience.

Compared to the old aristocracy, the new elite are younger, pursuing quality of life and wishing to express their taste through unique products. For them, off-roading transcends its traditional confines, becoming a lifestyle choice. This is precisely why JAECOO holds an appeal far beyond the classic for the new elite.

On one hand, JAECOO understands that to truly craft an off-road lifestyle, merely having a car is not enough. A culture and brand ecosystem centered around the vehicle are necessary to provide users with a deeper sense of value and broader imagination.

Thus, JAECOO has deeply invested in its brand ecosystem. During its recent global user ecology co-creation conference, JAECOO, aligning with the life philosophy of the new elite, broke the boundaries of off-road living. It showcased a variety of ecosystem products such as tents, jackets, and golf bags, successfully establishing a brand ecosystem that goes “beyond the car.”

As the brand’s reach continually expands and transcends boundaries, JAECOO is set to cover a wider spectrum of user needs and vehicle usage scenarios. The brand aims to establish strong connections with successive waves of customers, thereby continually sharpening its brand image.

On another front, as an emerging off-road brand tailored for the new elite, JAECOO is undoubtedly the epitome of urban off-road SUVs. It far surpasses the classics in terms of product iteration, technological innovation, user experience, electrification strategy, and user ecosystem, especially in new energy technologies like platform architecture and intelligent ecosystems. JAECOO is more adept at meeting the evolving demands of the era than traditional off-road vehicles.

In summary, the “From Classic” off-road genealogy, the over two decades of manufacturing process of its parent company, and the reciprocal journey with its users, endow JAECOO with the resilience for “Beyond Classic” sustainable development and the capability to evolve with the times.

Standing at the juncture of old and new, consumers are no longer blindly faithful to brand myths. Newcomers like JAECOO, embodying both classic performance and innovative strength, are the embodiment of the spirit and soul of off-road SUVs. It is believed that as JAECOO vies for global off-road market supremacy, this “From Classic” brand will use its own strength to continue writing its “Beyond Classic” narrative.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی