پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کاسپین

فومن شیمی از 2 روغن موتور جدید کاسپین رونمایی کرد

شب گذشته فومن شیمی طی مراسمی با حضور مدیران ارشد، عاملان فروش و اصحاب رسانه ، از 2 محصول جدید خود رونمایی کرد.

javankhodro
سه شنبه - ۱۹ دی ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

فومن شیمی، مجموعه ای بزرگ است که تولیدات متعدد و متنوعی در حوزه خودرو و غیر خودرو دارد. از روغن موتور ، روغن ترمز و ضدیخ/ضدجوش گرفته تا محصولات آرایشی و بهداشتی و غذایی. اما در این میان روغن موتور کاسپین سالهاست که محبوب و مقبول مصرف کنندگان در رده های مختلف است. روغنی نام آشنا در مراکز سرویس دوره ای و تعویض روغن.

روغن موتور کاسپین

حال شب گذشته کاسپین از 2 روغن موتور جدید با رده API SN که گرانروی های 5W30 و 5W40 دارند رونمایی کرد. روغن موتورهایی که عمدتا برای خودروهای مدل بالاتر از 2011 مناسب هستند. بنز و ب ام و ، هیوندای و کیا، رنو و… در همه مدلها می توانند از این روغن موتورها استفاده کنند. ماندگاری طولانی تر، کاهش مصرف سوخت، خواص ضد سایش و ضد خوردگی قوی تر و البته انتقال حرارت مناسب تر که از وظایف مهم روغن موتورها هستند، در این 2 محصول ارتقا یافته است.

روغن موتور کاسپین

کاسپین با بهره گیری از روغن پایه وارداتی سینتتیک و همچنین مواد افزودنی از شرکت Afton Chemical تولید شده است. این روغن موتور با محافظت سه مرحله ای از لحظه استارت خودرو در حین رانندگی و هنگامی که موتور خاموش است به طور مداوم از موتور خودرو محافظت می کند.

حال می توان گفت که سبد محصولات مروبط به روغن موتور در شرکت فومن شیمی تکمیل شده است و  به این شکل کاسپین روغن موتوری مناسب برای تمام خودروهای مدل بالا به شمار خواهد رفت.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی