پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیر_عامل_ایران_خودرو_یکه_زارع

سه محصول جديد با برند ايران خودرو و چند خودرو با برند خارجی در راه ایران

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو برنامه توليد اين شركت را با تكيه بر برند ملي و داخلي، توليد محصولات شركت هاي مشترك با بنز، پژو، سوزوكي، فيات و رنو دانست و گفت:‌ در سال آينده سه محصول جديد با برند ايران خودرو و چند برند حاصل از همكاري مشترك با خودروسازان خارجي را به بازار […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۹ اسفند ۱۳۹۴

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو برنامه توليد اين شركت را با تكيه بر برند ملي و داخلي، توليد محصولات شركت هاي مشترك با بنز، پژو، سوزوكي، فيات و رنو دانست و گفت:‌ در سال آينده سه محصول جديد با برند ايران خودرو و چند برند حاصل از همكاري مشترك با خودروسازان خارجي را به بازار عرضه خواهيم كرد.

به گزارش ايكوپرس، مهندس يكه زارع با اشاره به تفاوت نمايشگاه خودروي امسال با نمايشگاه هاي گذشته گفت:نمايشگاه در سال هاي گذشته به صورت بين المللي و براي نمايش محصولات شركت هاي خارجي بود،‌ اما نمايشگاه فعلي با حضور خودروسازان داخلي، جايگاهي براي نمايش و ارائه دستاوردهاي صنعت خودرو است.
وي افزود: در اين نمايشگاه گروه صنعتي ايران خودرو محصولات خود را عرضه كرده و با توجه به قراردادهايي كه در سطح بين المللي دارد،‌ توليد محصولات داخلي و محصولات شركاي خارجي مختلف با اختصاص 30 درصد از آن براي صادرات را برنامه ريزي كرده است.
وي هدفگذاري براي صادرات 30 درصدي محصولات توليدي را نشان دهنده جديت خودروسازان براي ارتقاي كيفيت قطعات و خودروها عنوان كرد و گفت: خودروها در صورت داشتن كيفيت مناسب قابليت صادرات خواهند داشت.
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو توليد با ساخت داخل بالا را از جمله سرفصل هاي قراردادهاي ايران خودرو با شركت هاي خارجي دانست و گفت: بايد ظرف چهار سال پس از توليد،‌ ميزان داخلي سازي به 70 درصد برسد.
وي افزايش توان مندي ها و ارتقاي سطح تكنولوژي قطعه سازان را از نتايج همكاري هاي بين المللي برشمرد و تاكيد كرد: مجموعه سازها در زنجيره تامين بايد براي ادامه همكاري ها توان و ظرفيت توليد خود را افزايش دهند.
مهندس يكه زارع تحقق برنامه حوزه صنعت خودرو در برنامه 1404 را موثر در رشد شاخص هاي اقتصادي كشور دانست و گفت:‌سرمايه گذاري در بخش خودروسازي و قطعه سازي حتما منجر به اشتغال و رونق اقتصادي كشور خواهد شد.
وي تاكيد كرد:‌ شركت هاي خارجي استقبال زيادي براي حضور در بازار ايران دارند و پتانسيل اين بازار را براي سرمايه گذاري و توليد محصول را مناسب ارزيابي مي كنند.
وي افزود: نمايشگاه كوتاه ترين مسير براي برقراري ارتباط با مخاطبان و مشتريان است و بي شك مي تواند ما را در رسيدن به مهمترين هدف،‌يعني افزايش رضايتمندي مشتريان ياري رساند.
گفتني است نمايشگاه توانمندي هاي صنعت خودرو از 9 تا 12 اسفند در محل دائمي نمايشگاه هاي تهران برگزار شده و گروه صنعتي ايران خودرو به همراه شركت هاي زيرمجموعه در سالن 38 پذيراي بازديدكنندگان خواهد بود.
در اين سالن علاوه بر محصولات برند ايران خودرو، محصولاتي كه توليد و عرضه آنها در قالب همكاري هاي مشترك ايران خودرو و شركت هاي خارجي به زودي آغاز مي شود نيز در معرض ديد عموم قرار گرفته است.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی