پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری

در نمایشگاه اعلام شد: به زودی دو محصول جدید چری در ایران

نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو امروز میزبان شرکت های خودروسازی و قطعه سازی بود. در این میان شرکت مدیران خودرو در سالن 41 بزرگ ترین غرفه را دارد و به نمایش جدیدترین محصولات خود پرداخته است. تیگو5 جدید ترین شاسی بلند چری، MVM110S هاچ بک کوچک شهری با اتاق و موتور جدید، MVM315h و سایر […]

javankhodro
یکشنبه - ۹ اسفند ۱۳۹۴

نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو امروز میزبان شرکت های خودروسازی و قطعه سازی بود.

در این میان شرکت مدیران خودرو در سالن 41 بزرگ ترین غرفه را دارد و به نمایش جدیدترین محصولات خود پرداخته است. تیگو5 جدید ترین شاسی بلند چری، MVM110S هاچ بک کوچک شهری با اتاق و موتور جدید، MVM315h و سایر محصولات در این مجموعه خودنمایی می کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه “جوان خودرو” در نشست خبری این کمپانی که با حضور آقایان “چانگ” و “خ” از شرکت چری چین و نیز مدیران فروش و روابط عمومی شرکت مدیران خودرو برگزار شد، آقای چانگ پس از اعلام گذر از 10 سال حضور چری در بازار ایران اظهار داشت: خودروی با کیفیت، خدمات پس از فروش مطلوب و قیمت گذاری صحیح از نکاتی است که به فروش MVM و چری در ایران کمک کرده است و سطح اعتماد مردم را نسبت به این شرکت بالا برده است.

خودروهای جدید چری در راه ایران

آقای چانگ همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران که پرسیدند بازار رقابتی پس از تحریم را چگونه می بینید، گفت: چری در بخش R&D برنامه های ویژه ای داشته و خطوط تولید آن در چین بسیار متفاوت با گذشته شده است. او بازدید اصحاب رسانه ایران از این خطوط تولید را از علاقه مندی های این کمپانی دانست و ادامه داد: محصولات جدید با طراحی متفاوت روی خطوط تولید قرار گرفته اند و به زودی 2 محصول جدید (یکی شاسی بلند و یکی سدان) به ایران راه پیدا خواهند کرد.

آقای “خ” در پاسخ به سوال خبرنگار جوان خودرو در مورد تمهیدات مدیران خودرو برای رقابتی کردن قیمت تیگو5 نسبت به خودروهای چینی هم رده خود گفت: مردم تفاوت ها را درک می کنند و تیگو5 از لحاظ کیفیت، خدمات پس از فروش، گارانتی جهانی و امکانات ویژه در سطح بسیار خوبی قرار دارد و اتفاقا مطابق با آمار، تا امروز از فروش قابل قبولی در ایران برخوردار بوده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی