پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

st200

فورد فیستا ST200 معرفی شد

شرکت فورد پیش از آغاز نمایشگاه ژنو خودروی فیستا ST200 را معرفی کرد. این مدل در مقابل مدل استاندارد قدرت بیشتری داشته به شکلی که فورد قلب تپنده آن را به موتور 1.6 لیتری EcoBoost چهار سیلندر با خروجی 200 اسب بخاری مجهز کرده است. چنین موتوری فیستا ST200 را قادر می سازد تا طی […]

javankhodro
دوشنبه - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

شرکت فورد پیش از آغاز نمایشگاه ژنو خودروی فیستا ST200 را معرفی کرد. این مدل در مقابل مدل استاندارد قدرت بیشتری داشته به شکلی که فورد قلب تپنده آن را به موتور 1.6 لیتری EcoBoost چهار سیلندر با خروجی 200 اسب بخاری مجهز کرده است.

چنین موتوری فیستا ST200 را قادر می سازد تا طی 6.7 ثانیه 0 تا 100 را سپری کند و سقف سرعتی 147 مایل در ساعتی داشته باشد.

جدای از ارتقای قدرت، فورد فیستا ST200 در ظاهر نیز با بروزرسانی هایی همراه کرده است. این مدل از رنگ بدنه خاکستری منحصربفرد، کالیپر ترمز قرمز رنگ و رینگ های 17 اینچی آلومینیومی مشکی/سفید برخوردارست.

در فضای داخلی نیز تغییراتی حاصل شد که می توان به صندلی های جلوی جدید Recaro، کمربند ایمنی مشکی با خطوط نقره ای و برخی دیگر اشاره داشت.

Joe Bakaj از مدیران اروپای فورد می گوید:

فیستا ST برای صاحبان و منتقدان اتومبیل دوست داشتنی محسوب می شود. ST200 نیز با عملکرد بالا رانندگی لذت بخشی را برای افراد خواهد داشت.

وی افزود که ST200 یک اتومبیل کلاسیک آینده است. ST200 در ماه ژوئن به تولید رسیده و مدتی بعد ابتدا وارد بازار اروپا خواهد شد.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : ST200فوردفیستا ST200

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی