پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

یاغی وارد می شود! / معرفی هنسی ولوچی رپتور 500

بالاخره هنسی به سراغ فورد برانکو رفت از دل آن، شاسی بلند قدرتمندی به نام هنسی ولوچی رپتور 500 بیرون کشید. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو هنسی در جدیدترین اقدام به سراغ فورد برانکو رپتور رفته که پس از تغییرات ظاهری و فنی، به تولد یک شاسی­‌بلند قدرتمند به نام هنسی ولوچی رپتور 500 […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۶ مهر ۱۴۰۱

بالاخره هنسی به سراغ فورد برانکو رفت از دل آن، شاسی بلند قدرتمندی به نام هنسی ولوچی رپتور 500 بیرون کشید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هنسی در جدیدترین اقدام به سراغ فورد برانکو رپتور رفته که پس از تغییرات ظاهری و فنی، به تولد یک شاسی­‌بلند قدرتمند به نام هنسی ولوچی رپتور 500 منجر شده است.

در گام اول، نرم‌­افزار پیشرانه و سیستم سوخت‌­رسانی مورد بازبینی قرار گرفته و سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ و اینترکولر بزرگتر برای پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربوشارژ فورد برانکو نصب شده است. به لطف این تغییرات، خروجی پیشرانه نسبت به برانکو رپتور 20 درصد افزایش یافته و به 500 اسب‌­بخار قدرت و 745 نیوتن‌متر گشتاور رسیده است.

سپرهای جدید، رینگ‌های 18 اینچی 10 پره با تایرهای 37 اینچی، نشان‌های جدید و رکاب جانبی برقی، چهره هنسی ولوچی رپتور 500 را از برانکو رپتور متمایز کرده است.

در فضای کابین این شاسی­‌بلند قدرتمند، نشان Hennessey روی پشت ­سری‌ها، کفپوش‌های چهارفصل و پلاک شناسایی این مدل، جلب نظر می­‌کند.

این خودرو، هشتمین مدل از سری ولوچی رپتور است. سال گذشته هم ولوچی رپتور 400 توسط تیونر آمریکایی معرفی شد، خودرویی که نسخه تقویت شده از پیشرانه 2.7 لیتری اکوبوست با 411 اسب­‌بخار قدرت و 818 نیوتن‌متر گشتاور را در سینه داشت. شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت این مدل برابر با 4.9 ثانیه اعلام شد.

جان هنسی بنیانگذار شرکت هنسی، تولید ولوچی رپتور 500 را نتیجه درخواست مشتریان برای یک شاسی‌­بلند قدرتمند و کاربردی دانسته و آن را خودرویی به مراتب بهتر از برانکو رپتور توصیف کرده است.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی