پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگارد X35 پرایم

تیگارد ایکس۳۵ پرایم رونمایی شد / با آپشن‌های بیشتر!

امروز و در نمایشگاه خودرو تهران، شرکت سانیار موتور از کراس اوور تیگارد ایکس۳۵ پرایم رونمایی کرد. به طور کلی، از لحاظ طراحی نمای بیرونی، کابین و همچنین قوای فنی، تفاوتی بین تیگارد ایکس۳۵ پرایم با ایکس۳۵‌هایی که تا پیش از این وارد بازار شده‌اند، وجود ندارد‌. اما از لحاظ آپشن، تیگارد ایکس۳۵ پرایم را […]

مهدی درفشی
دوشنبه - ۹ بهمن ۱۴۰۲

امروز و در نمایشگاه خودرو تهران، شرکت سانیار موتور از کراس اوور تیگارد ایکس۳۵ پرایم رونمایی کرد. به طور کلی، از لحاظ طراحی نمای بیرونی، کابین و همچنین قوای فنی، تفاوتی بین تیگارد ایکس۳۵ پرایم با ایکس۳۵‌هایی که تا پیش از این وارد بازار شده‌اند، وجود ندارد‌. اما از لحاظ آپشن، تیگارد ایکس۳۵ پرایم را می‌توان نسخه مجهزتر تیگارد ایکس۳۵ دانست.

تیگارد X35 پرایم
تیگارد ایکس۳۵ پرایم، علاوه بر بهره‌وری از تجهیزات تیگارد ایکس۳۵، به تجهیزاتی از جمله دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، بازکن برقی درب صندوق، جک کاپوت، آینه آفتاب‌گیرها و شارژر وایرلس نیز مجهز است.

تیگارد X35 پرایم

این نسخه از سال ۱۴۰۳ شمسی وارد بازار خواهد شد و افرادی که تیگارد ایکس۳۵ ثبت نام کرده و موعد تحویل خودرو آن‌ها سال ۱۴۰۳ شمسی است، می‌توانند در صورت تمایل تیگارد ایکس۳۵ پرایم را انتخاب کنند.

تیگارد X35 پرایم

همچنین شایان توجه است که از سال آینده، افرادی که اکنون مالک تیگارد ایکس۳۵ هستند، می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های سانیار موتور پارسیان این تجهیزات را روی خودروی خود نصب کنند.علاوه بر این، تیگارد موتور از سال آینده سرویس اولیه را برای محصولاتش به صورت رایگان انجام خواهد داد. ضمن اینکه برای تکریم مشتریان فعلی، یک سرویس رایگان (معادل سرویس اولیه) نیز درنظر گرفته خواهد شد.

مشخصات فنی و تجهیزات ایمنی و رفاهی تیگارد ایکس۳۵

پیشرانه به کار رفته در تیگارد ایکس۳۵، یک پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری توربو است که قدرتی بالغ بر ۱۴۷ اسب بخار و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس به کار رفته در این کراس‌اوور نیز از نوع CVT است و در حالت تیپ ترونیک ۹ دنده را در اختیار راننده قرار می‌دهد. از جمله تجهیزات ایمنی و رفاهی تیگارد ایکس۳۵، می‌توان به دو کیسه ایمنی هوا، سقف پانورامیک، استارت دکمه‌ای، سیستم کنترل کشش و پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سامانه پایش فشار باد تایرها، ترمز پارک برقی، سنسور و دوربین پارک عقب اشاره کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی