پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگارد L7 پلاس

بچه سکویا در راه ایران / تیگارد L7 پلاس رونمایی شد

در حاشیه Press Day نمایشگاه خودرو تهران، شرکت سانیار موتور پارسیان از پیکاپ تیگارد L7 پلاس رونمایی کرد. پیکاپی که از لحاظ ظاهری – علی الخصوص در نمای جلو – شباهت خاصی به تویوتا سکویا دارد. البته این قضیه چندان بی معنی نیست، چرا که تیگارد L7 پلاس محصول شرکت ZX AUTO چین است و […]

مهدی درفشی
دوشنبه - ۹ بهمن ۱۴۰۲

در حاشیه Press Day نمایشگاه خودرو تهران، شرکت سانیار موتور پارسیان از پیکاپ تیگارد L7 پلاس رونمایی کرد. پیکاپی که از لحاظ ظاهری – علی الخصوص در نمای جلو – شباهت خاصی به تویوتا سکویا دارد.

تیگارد L7 پلاس

البته این قضیه چندان بی معنی نیست، چرا که تیگارد L7 پلاس محصول شرکت ZX AUTO چین است و همانند دیگر محصولات این شرکت چینی، نظیر پیکاپ بهمن G9، الگوبرداری از محصولات برندهای مطرح به وضوح دیده می‌شود. البته این الگوبرداری با ظرافت بسیاری انجام شده و ایراد خاصی به آن وارد نیست.

تیگارد L7 پلاس

از لحاظ فنی، تیگارد L7 پلاس مجهز به یک موتور چهار سیلندر ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی است که ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. در این پیکاپ، وظیفه انتقال نیرو به عهده جعبه دنده پنج سرعته دستی است. البته باید گفت که بر اساس شنیده‌ها، احتمال ورود نسخه قدرتمندتر و مجهز به جعبه دنده اتوماتیک پیکاپ L7 پلاس نیز – در آینده‌ای نزدیک – نیز وجود دارد.

در مورد تجهیزات ایمنی و رفاهی، باید گفت که پیکاپ تیگارد L7 پلاس به مواردی از جمله سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل پایداری، دو کیسه هوا، سیستم پایش فشار باد تایرها، دی لایت، مه شکن، دکمه‌های مربوط به تنظیمات سیستم صوتی روی فرمان، سنسور پارک عقب، شیشه‌بالابرهای خودکار به همراه آنتی ترپ، تهویه مطبوع الکتریکی و مه زدای شیشه‌های عقب مجهز است‌.

تیگارد L7 پلاس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی