پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هوندا ENS1

هوندا ENS1 با اروین خودرو به نمایشگاه آمد

در نمایشگاه خودرو تهران و در مجاور غرفه کوشا خودرو، غرفه اروین خودرو قرار گرفته؛ این شرکت در نمایشگاه خودرو تهران، هوندا ENS1 را به نمایش عموم گذاشته است. هوندا ENS1 یک خودرو تمام برقی است که با بهره‌وری از پک باتری 62 کیلووات ساعتی و الکترو موتوری با قدرت 201 اسب بخار و 310 […]

مهدی درفشی
پنجشنبه - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

در نمایشگاه خودرو تهران و در مجاور غرفه کوشا خودرو، غرفه اروین خودرو قرار گرفته؛ این شرکت در نمایشگاه خودرو تهران، هوندا ENS1 را به نمایش عموم گذاشته است.

هوندا ENS1

هوندا ENS1 یک خودرو تمام برقی است که با بهره‌وری از پک باتری 62 کیلووات ساعتی و الکترو موتوری با قدرت 201 اسب بخار و 310 نیوتن‌متر گشتاور، با یک مرتبه شارژ امکان پیمایش 510 کیلومتر مسافت را دارد. همچنین برای شارژ هوندا ENS1 در حالت فست شارژ 40 دقیقه و با برق شهری، حدود 9 ساعت زمان لازم است.

هوندا ENS1

در مورد اندازه این خودروی ژاپنی باید گفت که ابعاد آن در طول، عرض و ارتفاع، به ترتیب 4390 میلی متر، 1790 میلی متر و 1560 میلی متر و وزن آن نیز هزار و 680 کیلوگرم است.

هوندا ENS1

در لیست تجهیزات ایمنی و رفاهی هوندا ENS1، مواردی از جمله کیسه هوای جلو، جانبی و پرده‌ای، سیستم ترمز دیسکی برای چرخ‌های جلو و عقب، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل کشش و پایداری، سیستم پارک خودکار(برای تیپ E4)، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم بازیابی نیروی ترمز، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار برخورد از جلو، سنسور پارک عقب، سیستم تابلوخوان، دوربین 360 درجه(برای تیپ E4)، کروز کنترل تطبیقی و اتوهلد دیده می‌شود.

هوندا ENS1

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی