پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لیفان

معرفی بورس لوازم یدکی لیفان در تهران – مراکز خرید لوازم لیفان

لیفان یک شرکت خودروسازی چینی است که از سال ۲۰۰۵ فعالیت در زمینه تولید انواع خودروها را شروع کرد. محصولات اصلی این شرکت شامل خودروهای مسافرتی، ون‌ها و هاچبک‌ها هستند.

فاطمه علی اصغری
شنبه - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

مشتریان و خریداران خودروهای لیفان علاوه بر چین، در کشورهایی مانند ایران، روسیه، اتیوپی، مصر، آذربایجان و اروگوئه نیز هستند.

نمایندگی فروش خودروهای لیفان در ایران توسط شرکت کرمان موتور انجام می‌شود. همچنین، برخی از مدل‌های خودرویی مانند لیفان ۸۲۰ و لیفان X50 توسط این شرکت مونتاژ می‌شوند.

مجتمع سپهر با سابقه‌ای طولانی در زمینه تامین قطعات و لوازم خودرو، به خصوص لوازم یدکی خودروهای چینی مانند لوازم یدکی لیفان ، لوازم یدکی جک ، لوازم یدکی چری و… می‌تواند به شما کمک کند.

تمام تلاش ما به منظور ارائه قطعات یدکی خودروهای لیفان، که مستقیماً از تولید کننده فراهم می‌شوند، است. امیدواریم که بتوانیم قطعات مورد نیاز شما را به شکل سریع و کارآمدی فراهم کنیم.

در صورت نیاز به هر نوع قطعات لیفان از قبیل قطعات موتوری، قطعات جلوبندی، قطعات بدنه یا قطعات گیربکس، با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به درخواست شما پاسخ دهند.

قطعات یدکی لیفان ۶۲۰ (قطعات استوک و نو)

لیفان ۶۲۰ به عنوان یکی از اولین خودروهای ساخت چین که در اوایل دهه ۹۰ میلادی وارد بازار ایران شد، شناخته می‌شود. این خودرو در سال ۲۰۰۹ در چین عرضه شد و تولید آن تا سال ۲۰۱۴ ادامه یافت. در ابتدا، این خودرو با یک موتور ۱.۶ لیتری عرضه شد، اما پس از مدتی واردکننده آن، یعنی کرمان موتور، تصمیم به استفاده از موتور قدرتمندتری گرفت که حجم موتور آن را به ۱.۸ لیتر افزایش داد. در حال حاضر، این خودرو یکی از مدل‌های معروف در بازار است و نسخه‌های دست دوم و کارکرده آن نیز در بازار یافت می‌شود.

مجتمع سپهر، از ابتدای ورود این خودرو، به تامین قطعات و لوازم یدکی لیفان پرداخته است که این فعالیت تا کنون ادامه داشته است. این شرکت با ارتباط مستقیم با تأمین کنندگان موجود در چین، بیشترین قطعات و لوازم را که برای خودروهای لیفان (قطعات یدکی لیفان ۶۲۰) تهیه می‌شوند، به دست مشتریان با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. هدف این شرکت، ارائه لوازم یدکی لیفان با بهترین قیمت و کیفیت همراه با کارایی بالا است. قطعات و لوازم موجود برای خودروی لیفان که در انبار این مجتمع لوازم یدکی در تهران موجود است، شامل قطعات موتوری لیفان ۶۲۰، قطعات جلوبندی لیفان ۶۲۰، قطعات بدنه لیفان ۶۲۰، قطعات گیربکس لیفان ۶۲۰ و قطعات داخلی کابین لیفان ۶۲۰ می‌شود. در صورت نیاز به قطعات یدکی لیفان ۶۲۰، کافی است با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن قطعه یدکی مورد نیاز شما را تامین کنند.

خودروها جزئی اساسی از زندگی ما محسوب می‌شوند. رانندگی با خودرو ابتدا ممکن است کمی استرس آور باشد، اما همچنان یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربیات زندگی محسوب می‌شود که افراد در طول عمر خود با آن آشنا می‌شوند. به منظور درک بهتر عملکرد خودرو و دانستن اینکه در هر شرایطی چگونه عمل کنید، باید از یک سری راهنماها و اصول ابتدایی آگاه باشید.

لیفان ۵۲۰

لوازم یدکی لیفان ۵۲۰

لیفان ۵۲۰ اولین دسته از خودروهای لیفان بود که به بازار خودرویی کشور عرضه شد. اگرچه ظاهر خاصی و امکانات بسیاری را نداشت ، اما توانست در بازار ایران موفقیت قابل توجهی را کسب کند. لیفان ۵۲۰ از یک موتور ۱.۶ لیتری با ۴ سیلندر استفاده می‌کند که قدرت آن توسط یک دنده دستی ۵ سرعته به دیفرانسیل جلو منتقل می‌شود.

لیفان ۵۲۰ اولین نمونه از مدل‌های لیفان است که وارد بازار ایران شد. به همین دلیل، بسیاری از لوازم و قطعات یدکی این خودرو در بازار به صورت نو یا استوک و یا حتی کارکرده در دسترس هستند.

لیفان ۸۲۰
لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ ( لوازم دست دوم و جدید )

لیفان ۸۲۰ به عنوان یکی از خودروهای سدان بزرگ و با کیفیت شرکت لیفان شناخته می‌شود. این خودرو نسبت به دیگر مدل‌های سدان لیفان مانند لیفان ۶۲۰ و لیفان ۵۲۰ دارای یک موتور قدرتمندتر است و از امکانات بیشتری نیز برخوردار است. تولید این خودرو به سال ۲۰۱۵ میلادی برمی‌گردد. پس از ورود این خودرو به بازار ایران و جلب توجه علاقه‌مندان، شرکت کرمان موتور تصمیم به همکاری با شرکت لیفان گرفت تا این مدل از خودرو، توسط همین شرکت تولید شود.

لیفان ۸۲۰ در سال ۱۳۹۵ به بازار خودرویی کشور عرضه شد. با توجه به تجربه ما در زمینه تامین قطعات و لوازم یدکی خودروهای لیفان، ما توانستیم به سرعت لوازم و قطعات یدکی لیفان ۸۲۰ را تأمین کنیم و در دسترس شما مشتریان عزیر قرار دهیم.

لوازم یدکی لیفان X50

x50

لیفان X50 یکی از خودروهای هاچبک این شرکت در بازار ایران است که با افزایش کمی ارتفاع، موفق به قرارگیری خود در دسته‌ی کوچک کراس‌اوورهای شهری شده است. این خودرو مناسب برای زوج‌های جوان و خانواده‌های کوچک است. ظاهر اسپرت و چراغ‌های خطی این خودرو زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این خودرو از یک موتور ۱.۵ لیتری با ۴ سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کند که توان را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد، سپس این نیرو توسط یک جعبه‌دنده اتوماتیک CVT یا یک گیربکس دستی ۵ سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

لیفان X50 یکی از خودروهای برند لیفان است که قطعات و لوازم یدکی آن توسط مجتمع سپهر فراهم می‌شود. بسیاری از قطعات و لوازم این خودرو در انبار ما موجود است که شامل لوازم موتوری لیفان X50، لوازم جلوبندی لیفان X50، لوازم بدنه لیفان X50، قطعات گیربکس لیفان X50 و قطعات داخل کابین لیفان X50 می‌شود.

هنگام خرید لوازم یدکی برای خودروی لیفان، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

اطمینان از اصالت و کیفیت: اطمینان حاصل کنید که لوازم یدکی اصلی و با کیفیت است. خرید از منابع معتبر و نمایندگان رسمی می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد.

تطابق با مدل خودرو: مطمئن شوید که لوازم خریداری شده با مدل و سال ساخت خودروی شما سازگار است. هر خودرو ممکن است دارای نسخه‌ها و تغییرات مختلف باشد.

بررسی قیمت: قیمت لوازم یدکی را با قیمت‌های مشابه در بازار مقایسه کنید. ارزانی یا گرانی غیرمعمول ممکن است نشان دهنده کیفیت نامناسب یا تقلب باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش: اطمینان حاصل کنید که از فروشنده یا نمایندگی به خدمات پس از فروش و گارانتی برخوردار هستید. این امر می‌تواند در صورت بروز مشکلات برای شما اهمیت زیادی داشته باشد.

بررسی مدارک و شناسنامه‌ها: اگر لازم است، مطمئن شوید که همه مدارک و شناسنامه‌های مرتبط با لوازم یدکی در اختیار شما قرار می‌گیرد. این شامل گواهی اصالت و گارانتی می‌شود.

توجه به نصب و استفاده: اطمینان حاصل کنید که لوازم خریداری شده به راحتی قابل نصب و استفاده در خودروی شما هستند. در صورت نیاز به کمک فنی، به خدمات مربوطه مراجعه کنید.

خرید لوازم یدکی خودرو لیفان از مجتمع سپهر

مجتمع سپهر با تامین لوازم یدکی انواع خودرو مانند لوازم یدکی چری، لیفان، جک و دیگر برند ها همواره در راستای بهبود تامین لوازم یدکی خودرو گام برداشته است . شما با مراجعه به این مجتمع تجاری تامین لوازم یدکی خودرو واقع در خیابان چراغ برق تهران و مراجعه به تامین کنندگان لوازم یدکی خودرو میتوانید به اسانی لوازم یدکی مورد نیاز خودرو خود را تامین کرده و استفاده کنید.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی