پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سئات

رونمایی سئات از نسخه بیستمین سالگرد Alhambra

شرکت سئات اخیرا به مناسب بیستمین سالگرد عرضه خودروی ام پی وی Alhambra، مدل منحصربفردی از آن را معرفی کرد. این مدل بیشتر شباهتی به شاسی بلند کمپانی Ateca دارد و می توان آن را جدیدترین مدل سری Alhambra پس از 20 سال عرضه دانست. این خودروی ام پی وی اسپانیایی سئات دارای رینگ های […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

شرکت سئات اخیرا به مناسب بیستمین سالگرد عرضه خودروی ام پی وی Alhambra، مدل منحصربفردی از آن را معرفی کرد.

این مدل بیشتر شباهتی به شاسی بلند کمپانی Ateca دارد و می توان آن را جدیدترین مدل سری Alhambra پس از 20 سال عرضه دانست.

این خودروی ام پی وی اسپانیایی سئات دارای رینگ های 17 اینچی آلیاژی نقره ای، چراغ های زنون رنگی و شیشه‌های عقب مشکیست. Alhambra جدید شامل سقف پانوراما شیشه ای کشویی بزرگ بوده که جذابیت آن را دو چندان نمود.

در فضای داخلی این خودروی جدید سئات، دارای صندلی هایی از جنس چرم و آلکانتراست که نشان بیستمین سالگرد نیز در بخش تکیه گاه صندلی ها مشاهده می شود.

این مدل دارای قابلیت های اضافی نیز بوده که می توان به ورود بدون کلید و قابلیت باز کردن درب صندوق عقب با ضربه زدن به سپر عقب اشاره داشت. همچنین درب های کناری کشویی نیز به صورت الکتریکی قابلیت باز و بسته شدن دارند.

سئات Alhambra از سیستم های ایمنی و کمکی متعددی چون سیستم تشخیص نقطه کور، سیستم دستیار نوری، سیستم کمک راننده ترافیکی و برخی دیگر اشاره داشت. گذشته از آن می توان گوشی های هوشمند را نیز به سیستم سرگرمی خود متصل نمود.

سئات متاسفانه قیمت و زمان عرضه را مشخص نکرد اما انتظار می رود به تعداد محدودی تولید شود.

منبع: Motor1

 

برچسب‌ها : Alhambraام پی ویسئات

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی