پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه صنعتی اتحاد موتور با نشان تجاری IREMCO مفتخر به تولید قطعات با کیفیت جهانی در ایران

اتحاد موتور IREMCO نامی شناخته شده در بازار خودروسازی ایرانی است.

javankhodro
شنبه - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

اتحاد موتور IREMCO نامی شناخته شده در بازار خودروسازی ایرانی است و باید گفت امروزه صنعت خودروسازی بخش عمده ای از پیشرفت خود را مدیون گروه صنعتی اتحاد موتور است که با نام تجاری آی آر امکو شناخته می شود. بهتر است بدانید این گروه تلاش کرده است با همکاری مهندسان جوان، خلاق و خبره و همچنین توجه به استانداردهای روز دنیا قطعاتی را تولید کند که پاسخگوی نیازهای جامعه ایرانی هستند.

تمامی محصولات این برند با توجه به فیدبک های که از خریداران و مشتریان گرفته می شوند ، تولید می شوند و همین امر باعث شده است که این محصولات به محصولات برتر در صنعت قطعه سازی تبدیل شوند. به طور کلی، گروه صنعتی اتحاد موتور گروهی است که توانسته است چرخ های خودروسازی را رو به جلو حرکت دهد و بخش بزرگی از چیزی که امروزه به عنوان صنعت قطعه سازی شناخته می شود مدیون این برند است.

اتحاد موتور

برند آی آر امکو و تقویت اقتصادی کشور

اتحاد موتور IREMCO یکی از برندهای مهمی است که نقش مهمی در رونق اقتصاد کشور داشته است. بهتر است بدانید این برند توانسته است کارخانجات متعددی را در کشور راه اندازی کند و همین امر منجر به استخدام هزاران نفر شده است که این مسئله از جمله اموری است که اقتصاد کشور را پویا نگه می دارد. مسئله دیگری که باعث شده است این برند به عنوان یک برند موفق شناخته شود کمک به خودکفایی کشور است. زیرا دیگر نیازی به وارد قطعات خارجی نیست و ارز از کشور خارج نمی شود.

چرا قطعات گروه صنعتی اتحاد با کیفیت هستند؟

همانطور که می دانید اتحاد موتور IREMCOبسیار با کیفیت هستند و ممکن است این سوال به وجود بیاید چه چیزی باعث شده است که این محصولات کیفیت زیادی داشته باشند و به رونق صنعت خودروسازی کشور کمک کنند. بهتر است بدانید موارد متعددی وجود دارند که این برند را به یک برند قدرتمند تبدیل کرده اند، اما دو فاکتور در این زمینه بسیار مهم است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

ساخته شده بر اساس اصول استاندارد در جهت خودکفایی ایران

یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است قطعات اتحاد موتور IREMCOمورد توجه قرار گیرند و خودروسازان برای تولید محصولات خود به سمت این قطعات متمایل شوند تولید آنها بر اساس اصول استاندارد است. بهتر است بدانید تمامی استانداردهای بین المللی در تولید این قطعات به کار رفته اند و همین امر باعث شده است که قطعات در داخل خودرو کارکرد مناسبی داشته باشند . مهندسان این برند دائما در حال ارتقا استانداردها هستند و تلاش دارند محصولاتی با کیفیت مناسب و طول عمر بالا را برای پاسخگوی به نیازهای مشتریان به بازار عرضه کنند.

توجه به تکنولوژی های روز دنیا

یکی دیگر از مواردی که باعث شده است محصولات اتحاد موتور IREMCOبه محصولات و قطعات قابل اعتماد تبدیل شوند به کارگیری تکنولوژی های روز دنیا است. با توجه به این مسئله که صنعت خودروسازی در تمامی دنیا در حال پیشرفت است و این صنعت به یک صنعت مستقل و قدرتمند تبدیل شده است، تکنولوژی های تولید خودرو نیز در حال پیشرفت است و سالیانه شاهد تغییرات زیادی هستیم که در این زمینه رخ می دهد. این برند به خوبی می داند برای اینکه بتواند قدرت خود را در بازار حفظ کند و عملکرد مناسبی داشته باشد، باید این تکنولوژی ها را در تولید قطعاتش به کار ببرد.

نکته مهم در خرید قطعات اتحاد موتور IREMCO

با توجه به این مسئله که قطعات IREMCO کیفیت بالایی دارند و با توجه به نیازهای مصرف کنند و خودروسازان ایرانی تولید می شوند، ممکن است همگی این افراد به دنبال قطعات این برند باشند. اما برند IREMCO همواره در رابطه با استفاده از این قطعات هشدار می دهد که: مراقب بسته بندی های مشابه باشید… زیرا برخی از افراد سود جو اقدام به تولید قطعات مشابه کرده اند که هیچ کیفیتی ندارند و به خودرو آسیب های زیادی را وارد می کنند.

برای خرید این قطعات باید به نمایندگی های مجاز سراسر کشور مراجعه کنید و لیست نمایندگی های برند IREMCO در سایت این برند ذکر شده است. همچنین، باید بدانید که در زمان خرید قطعات این برند باید به هولوگرام IREMCO توجه داشته باشید. بهتر است بدانید تمامی قطعات این برند از جمله تسمه های خودرویی اتحاد موتور همراه با بیمه نامه به فروش می رسند و گروه صنعتی اتحاد موتور تولید کننده قطعات اصلی خودرو است.

اتحاد موتور با نشان تجاری IREMCO انتخاب اول خودرو سازان در ایران بهمراه لگوی خودرو سازان

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد اتحاد موتور IREMCO درا ختیار شما قرار دهیم. این برند قطعات با کیفیت را تولید می کند و توانسته است تحولات عظیمی را در صنعت خودروسازی داخلی به وجود بیاورد و این صنعت را در ایران به خودکفایی برساند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی