پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایندگی کد 368 افتخار فونیکس

خدماتی برای لوکس سواران فونیکس در جنوب شهر تهران

لوکس سواران فونیکس در جنوب شهر تهران برای دریافت خدمات می توانند به نمایندگی 368 افتخار مراجعه کنند.

فاطمه علی اصغری
سه شنبه - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو؛

همیشه در بازار خودروی ایران برای حضور تکنولوژی های جدید یک دغدغه وجود جدی وجود دارد و آن عدم استقبال از خودروها، برندها و تکنولوژی های جدید و نوظهور در بازار شهرستان های کوچک یا شهرهای اطراف و مناطق جنوبی شهر تهران است.

فونیکس

این بخش از بازار شاید در سالهای قبل در مورد خودروهای خیلی لوکس و با تکنولوژی های خیلی پیشرفته به دلیل مسائل اقتصادی چندان تعیین کننده نبودند و علت اصلی این اتفاق نبود خدمات، قطعات و نگرانی از عدم دسترسی به تعمیرکار متخصص بود.موضوعی که  باعث می شد که افراد در مناطق جنوبی شهر یا دورتر از مرکز اقبال بیشتری به خودروهای با امکانات کمتر یا تکنولوژی ساده تر داشته باشند.

فونیکس

امروزه اما بر اساس استانداردهای جدید، خودروها بخصوص در نمونه های مونتاژی، حتی در پکیج های پایه هم امکانات قابل قبول و تکنولوژی های نسبتاً به روزی دارند که باعث می شود برای تعمیرات و نگهداری آنها حتماً نیاز به متخصصین ویژه و نمایندگی های تخصصی باشد.

نمایندگی کد 368 افتخار فونیکس

مدیران خودرو یکی از اولین خودروسازان ایران بود که اقدام به مونتاژ خودروهای چینی کرد. در سالهای ابتدایی فعالیت و حضور مدیران خودرو که برند ام وی ام را برای خود انتخاب کرده است شاید فقط خودرهای اقتصادی ارزان قیمت در لیست محصولات این برند قرار داشت اما امروز به واقع باید مدیران خودرو را دارای یکی از کامل ترین لیست محصولات در بازار داخل دانست. بخصوص که برندهای لوکس و های تک فونیکس، فونیکس NEV به تازگی به زیر مجموعه های این خودروساز پرطرفدار کشور افزوده شده است.

نمایندگی کد 368 افتخار فونیکس

گروه مدیران خودرو برای از بین بردن نگرانی خریداران خود نسبت به دریافت خدمات در مناطقی دورتر از مرکز شهرهای بزرگ حالا اقدام به تجهیز و تأسیس مراکز خدمات پس از فروش با امکانات کامل جهت سرویس دهی به خودروهای لوکس و های تک خود در مناطق دورتر از مرکز شهر و شهرهای بزرگ کرده است از این روافتتاح نمایندگی کد 368 افتخار در شهر ری تهران در این راستا صورت گرفته است.

نمایندگی کد 368 افتخار فونیکس

نمایندگی 368 افتخار یکی از نمایندگی های قدیمی مدیران خودرو است که در بخش فروش سالها فعالیت داشته است و در بخش خدمات نیز مدتها بود در همین مکان به خودروهای MVM گروه مدیران خودرو خدمت رسانی می کرد اما در اقدامی درخور تحسین از طرف این گروه و همراهی تیم خدمات پس از فروش مدیران خودرو در مدت زمانی بسیار کوتاه این مرکز به یکی از روزآمدترین و کاملترین مراکز خدمات پس از فروش گروه مدیران خودرو تبدیل شده که با لیست کاملی از لوازم یدکی اعم از ریزترین قطعات برقی و فنی تا قطعات بدنه برای تمام خودروهای برند ام وی ام و فونیکس آماده خدمت رسانی است. مهم تر از آن ارائه خدمات به خودروهای پلاگین هیبرید است که در حال حاضر یکی از بالاترین سطوح تکنولوژی چه در زمینه موتور و چه در زمینه جعبه دنده را دارد.

نمایندگی کد 368 افتخار فونیکس

در نمایندگی افتخار در حال حاضر دو لاین مختلف و کاملا مجهز برای برندهای ام وی ام و فونیکس در نظر گرفته شده و تیم مجزایی به مراجعین هرکدام از این برندها خدت رسانی می کنند. حتی دفتر پذیرش و تشریفات مربوط به این 2 برند هم تفکیک شده اند. به گونه ای که از مرحله پذیرش تا مرحله تحویل، تمام خدمات توسط تیم های مختلف و در سالنهای متفاوتی انجام می شوند. یک انبار کامل از قطعات خودروها نیز این سالنهای خدمات را حمایت می کند تا خیال دارندگان خودروهای گروه ام وی ام و فونیکس را از هر حیث در این نمایندگی راحت کند.

نمایندگی کد 368 افتخار فونیکس

خبر خوش اینکه در مراسم افتتاحیه که در حضور مدیران ارشد ایرانی و چینی ام وی ام، فونیکس و اکستریم برگذار شد اعلام شد که به زودی خدمت رسانی به گروه خودروهای اکستریم هم در همین مرکز برقرار خواهد شد از این رو‌ با توجه به امکانات کامل و طراحی خوب این نمایندگی مطابق با جدیدترین استاندارد گروه مدیران خودرو، به نظر می رسد به زودی شاهد آن باشیم که برخی مالکین خودروها جهت دریافت خدمات از مرکز شهر تهران به نمایندگی افتخار در شهر ری مراجعه کنند.

نمایندگی کد 368 افتخار فونیکس

با وجود قرارگرفتن این نمایندگی در جنوب شهرتهران، مشتریان خدمات این مرکز حتی از شمال و شمال غرب تهران نیز مراجعه می کنند که این خود نشان از توجه این مرکز خدمات پس از فروش به مشتریان خود دارد.

نمایندگی کد 368 افتخار فونیکس

یکی از شاخصه های این مرکز، توجه ویژه به زمان بندی انجام سرویس ها و وقت شناسی در قبال مشتریان خود است. به این دلیل که مدیریت این مرکز اعتقاد دارد وقت مشتریان بسیار ارزشمند است و چه در مرحله پذیرش و چه در مرحله سرویس و رفع عیوب ، باید تخمین دقیق مدت زمان انجام فرایندها مد نظر قرار گرفته شود تا وقت هیچکس ضایع نشود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی