پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فیات کرایسلر

فیات کرایسلر تولید خودروهای سدان سایز متوسط را ادامه می‌دهد

مدیرعامل شرکت فیات کرایسلر سرجیو مارچیونه در اوایل سال جاری با اعلام خبر قصد فروش کند Chrysler 200 و Dodge Dart موجب ناراحتی طرفداران شد. شرکت فیات کرایسلر این تصمیم را از روی ترک بازار سدان سایز متوسط گرفت و حال به نظر می رسد تصمیم کاملا قطعی نشده است. به گزارش Motor Trend، مارچیونه […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

مدیرعامل شرکت فیات کرایسلر سرجیو مارچیونه در اوایل سال جاری با اعلام خبر قصد فروش کند Chrysler 200 و Dodge Dart موجب ناراحتی طرفداران شد.

شرکت فیات کرایسلر این تصمیم را از روی ترک بازار سدان سایز متوسط گرفت و حال به نظر می رسد تصمیم کاملا قطعی نشده است. به گزارش Motor Trend، مارچیونه در نمایشگاه ژنو خبر خوشی مبنی بر تولید نسل جدید سدان های سایز متوسط Dodge Dart و Chrysler 200 داده است. وی بیان داشت که فیات کرایسلر برای جانشینان این اتومبیل ها با شرکایی در حال مذاکره است و ما نیز بر روی راه حلی کار می کنیم تا بهترین تصمیم گرفته شود.

مارچیونه متاسفانه دقیقا به کمپانی اشاره نکرد اما افزود این شرکت دارای ظرفیت تولید بهتر و مناسبیست که می تواند کمک شایانی در تولید به فیات کرایسلر نماید. در حالی که مارچیونه هیچ نامی از شرکت مورد اشاره نبرده است بیان نمود:

ما در حال رفتن به سمت تولید اتومبیل‌ها هستیم و تیم سخت مشغول به کار است.

در اوایل سال جاری گزارش شد فیات کرایسلر به جای تمرکز برروی سدان سایز متوسط تمایل پیدا کرده تا تولید پیکاپ و شاسی بلند را از سر گیرد و آن را افزایش دهد.

با این حال بایستی منتظر ماند تا شاهد معرفی نسل جدید Chrysler 200 و Dodge Dart باشیم.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی