کنفرانس بین المللی چری در وهوو چین برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛
شعار چری، New energy, New eco, New era، به معنای اراده این کمپانی در مسیر توسعه خودروها با انرژی پاک است.
ژو شائودونگ، مدیر عامل برند چری، گزارشی با مضمون «کاوش در عصر جدید» ارائه کرد و خلاصه کار و استراتژی توسعه آتی برند چری را به اشتراک گذاشت.
ژو با اشاره به هدف چری برای همکاری با همه فروشندگان و سرمایه گذاران برای ایجاد سیستمی که قادر به پشتیبانی از هدف فروش یک میلیون دستگاه خودرو باشد، تأکید کرد.
چری اعلام کرد که سال ۲۰۲۳ توانسته ۹۳۷ هزار دستگاه خودرو صادر کند و اعتماد بیش از ۱۳ میلیون مشتری را جلب کند. همچین با توسعه شرکای تجاری خود در ۵ قاره جهان، علاوه بر صادرات، توانسته مراکز تحقیق و توسعه در چند کشور ایجاد کند.
چری، اکسید، اومودا و جیکو، درجال حاضر برندهای این کمپانی هستند که در مدلهای مختلف لوکس، اقتصادی و پریمیوم تولید می شوند.
در آینده، چری حضور خود را در بازارهای بزرگ بینالمللی گسترش خواهد داد، در فعالیتهای رفاهی عمومی شرکت خواهد کرد و به توسعه ابتکارات بشردوستانه چری ادامه خواهد داد و به قدرت چری در جهان کمک خواهد کرد.
در این کنفرانس تجاری بینالمللی، تجزیه و تحلیل عمیقی از آخرین پیشرفتهای فنآوری چری ارائه و قدرت نوآوری قوی این برند نشان داده شد.
ژانگ گویبینگ، مدیرعامل چری اینترنشنال، در این کنفرانس خاطرنشان کرد که هدف فروش میلیون واحدی برای سیستم بازاریابی، نه تنها چشم اندازی از نقطه عطف مهم دیگری در مسیر توسعه برند چری است، بلکه یک طرح اولیه با انتظارات بالا برای کل تیم فروشندگان است.
انتهای پیام/
دیدگاه خود را بنویسید