پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید خودرو_تیبا

احتمال افزایش 10 درصدی قیمت خودرو

رئیس شورای رقابت با اعلام اینکه خودروسازان احتمال افزایش 10 درصدی قیمت خودرو را برای تحریک تقاضا مطرح کردند، گفت: شورای رقابت در این باره هیچ تصمیمی نگرفت. رضا شیوا درباره احتمال افزایش 10 درصدی قیمت خودرو که اخیرا از سوی شرکت‌های خودروسازی مطرح شده است، اظهار کرد: هنوز شورای رقابت تصمیمی برای تغییر دستورالعمل […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

رئیس شورای رقابت با اعلام اینکه خودروسازان احتمال افزایش 10 درصدی قیمت خودرو را برای تحریک تقاضا مطرح کردند، گفت: شورای رقابت در این باره هیچ تصمیمی نگرفت.

رضا شیوا درباره احتمال افزایش 10 درصدی قیمت خودرو که اخیرا از سوی شرکت‌های خودروسازی مطرح شده است، اظهار کرد: هنوز شورای رقابت تصمیمی برای تغییر دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو نگرفته و این موضوعات بیشتر در حد پیش‌بینی است، البته امروز بازار خودرو در شرایط رکود قرار گرفته و شرکت‌ها با بیان این صحبت‌ها سعی در تحریک تقاضا در سطح بازار دارند.

وی با بیان اینکه تعیین دستورالعمل تنظیم قیمت خودروهای زیر 1500 سی‌سی که رقیبی در بازار داخل ندارند، همچنان توسط شورای رقابت تعیین می‌شود افزود: هرساله بانک مرکزی شاخص تورم و دیگر شاخص‌های آماری را به شورای رقابت ارائه می‌کند و این شورا با توجه به این شاخص‌ها اقدام به تعیین دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو می‌کند.

کاهش قیمت خودروهای بی کیفیت در سال 95

قیمت گذاری دولتی خودرو مانع ورود خودروسازان خارجی

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی