پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آلفارومئو

انتشار تصاویر جاسوسی از آلفارومئو Stelvio

عکاسان جاسوسی به تازگی موفق شدند تصاویر جاسوسی از نخستین کراس اوور آلفارومئو موسوم به Stelvio را ثبت کنند. این مدل انتظار می رود در سال آینده رونمایی شود و دارای ویژگی های ظاهری چون بخش جلویی الگوبرداری شده از Giulia، چراغ های جلوی بلند و باریک، سقفی نسبتا شیب دار، قسمت جلویی زننده ، چراغ های […]

javankhodro
جمعه - ۲۰ فروردین ۱۳۹۵

عکاسان جاسوسی به تازگی موفق شدند تصاویر جاسوسی از نخستین کراس اوور آلفارومئو موسوم به Stelvio را ثبت کنند. این مدل انتظار می رود در سال آینده رونمایی شود و دارای ویژگی های ظاهری چون بخش جلویی الگوبرداری شده از Giulia، چراغ های جلوی بلند و باریک، سقفی نسبتا شیب دار، قسمت جلویی زننده ، چراغ های عقب بلند و سیستم اگزوز دوگانه است.

آلفارومئو جزئیات بسیاری از Stelvio ارائه نداد اما گفته می شود مدل بر روی پلتفرم Giulia سوار خواهد شد. مدل دارای سیستم چرخ عقب محرکیست اما گزینه چهار چرخ محرکی نیز دردسترس خواهد بود.

در زمینه موتور انتظار می رود شاهد موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با خروجی 276 اسب بخاری باشیم. نوع باعملکرد بالایی نیز در کار خواهد بود که به موتور 2.9 لیتری شش سیلندر BITURBO با خروجی 505 اسب بخاری مجهزست.

مدل با عملکرد بالای Giulia قادرست 0تا100 را طی 3.9 ثانیه سپری کند و به سقف سرعتی 305 کیلومتربرساعتی دست یابد. بنابراین باید احتمال داد نسخه با عملکرد بالای Stelvio کمی کندتر از Giulia باشد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی