پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

dongfeng_fengshan_h30_cross_دانگ فنگ اچ سی کراسedited

معرفی دانگ فنگ H30 توسط ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو تا چند روز آینده فروش محصول جدید خود با نام دانگ فنگ H30 آغاز می‌نماید. مشخصات فنی این خودرو چینی به شرح زیر است. به گزارش اخبار خودرو ،به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، گروه صنعتی ایران خودرو برای احترام به سلایق مشتریان محصولاتی باکیفیت ازشرکت دانگ فنگ را وارد […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

گروه صنعتی ایران خودرو تا چند روز آینده فروش محصول جدید خود با نام دانگ فنگ H30 آغاز می‌نماید. مشخصات فنی این خودرو چینی به شرح زیر است.

به گزارش اخبار خودرو ،به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، گروه صنعتی ایران خودرو برای احترام به سلایق مشتریان محصولاتی باکیفیت ازشرکت دانگ فنگ را وارد سبدمحصولات خودکرده است که فروش آن در چند روز آینده انجام میشود . در زیر برای آشنایی شما با این شرکت ومحصولات انتخاب شده آن توضیحاتی ارائه داده ایم که امید داریم مثمرثمر باشد.

آشنایی با شرکت دانگ فنگ:

شرکت دانگ فنگ با سابقه نزدیک به پنج دھه فعالیت در صنعت خودرو سازی ،از تولید کنندگان پیشتاز در چین است و ھمواره در زمره سه شرکت برتر چین قرار داشته است . این شرکت در سال ۲۰۱۳ توانست به لحاظ حجم تولید ، رتبه دوم را در میان رقبای خود به دست آورد . اعتبار و موفقیت این شرکت پس از فعالیت ھای مشترک با شرکت ھای خودروساز بزرگ دنیا مانند نیسان ، کیا ، پژو سیتروئن و ھوندا و بھره برداری از دانش و تجربیات برندھای خودرو سازان جھانی بیش از پیش افزایش یافت به طوری که اکنون سھام قابل توجھی از شرکت پژو سیتروئن را در اختیار دارد.

پیش فروش نوروزی دانگ فنگ اچ 30 کراس

بروزرسانی: بررسی کامل دانگ فنگ H30 کراس

 H30 CROSS حس خوب راندن

این خودرو بر مبنای پلتفرم پژو ۳۰۶ ساخته شده است و از موتور شناخته شده TU5 بھره مند می باشد. درمدل H30 CROSS به خوبی می توان طرح زیبا و خصوصیات اسپرتی را مشاھده کرد و باید گفت سواری با H30 CROSS تقریباً حس رانندگی با یک خودروی اسپرت را به راننده منتقل میکند .

dongfeng_fengshan_h30_cross_-2دانگ فنگ اچ سی کراس

مھمترین ویژگی ھای خودرو H30 CROSS شامل موارد ذیل است :

 ایمنی :

ترمزھای دیسکی جلو و عقب – ترمزضدقفل با سیستم توزیع الکترونیکی نیرو (ABS+EBD) – کیسه ھوای راننده و سرنشین – کمربندھای ایمنی پیش کشنده جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع – ھشدار باز بودن کمربند ایمنی راننده – قفل کودک درب ھای عقب – سیستم ضد سرقت (ایموبلایزر) – سنسور پارک – فرمان تلسکوپی جمع شونده در تصادفات – آیینه ھای جانبی باسیستم گرمایشی مجھز به راھنما – استاندارد ایمنی حفاظت از عابر پیاده – ایزوفیکس (استاندارد نصب صندلی کودک)

رفاھی :

سیستم تھویه مطبوع اتوماتیک – صندلی راننده با قابلیت تنظیم دستی در ۶ جھت – صندلی ھای عقب تاشو – مانیتور ۶/۵ اینچی لمسی با امکان نمایش فایل ھای تصویری و رھیاب(GPS) – فرمان MFC( کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان) – ۴ عدد بلندگو و ٢ عدد تیوتر – بلوتوث ھندزفری – چراغ مطالعه جلو وعقب – سان روف برقی – کامپیوتر سفری – کنسول میانی صندلی ھای جلو – جا عینکی – بھره مندی از فضای مناسب داخل کابین – جک گازی درب عقب

طراحی ظاهری :

رینگ اسپرت آلومینیومی – غربیلک فرمان چرمی – روکش صندلی ھای دو رنگ – چراغ ھای ال ای دی کریستالی لوکس – آیینه ھای جانبی و سپر ھای ھمرنگ بدنه – استفاده از قطعات کرومی در طراحی بدنه – طراحی اسپرت جلو پنجره – طراحی داشبورد مدرن – بال عقب (Spoiler)

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • علیرضا | 11/11/1395 در 17:31

    داداش من تحویل گرفته رفتیم ولنجک سربالای با 5 نفر کولر روشن تست کردیم اصلا باور نمیکردیم این طوری بره اما داداشم مهندس توی ایران خودرو گفتش محال است همینطوری با این کیفیت تولید ادامه بدهند قطعات را عوض میکنن فقط گیربکس شو دعا کنید عوض نکنن ولی این را هم گفت که اگه همین شکلی تولید شود محال کسی رنو ساندرو بگیره اصلا هیچ موردی قابل مقایسه نیس اگر بقیه را هم این شکلی تولید کنن عموما سه ماه اول خوب است بعد خراب میشه اینقدر خوب است که به خود پرسنل یک عدد میدهن عموما هم نگه میدارن اگه بد بود خودشان نگه نمیداشتن راستی همه اتماتیک است یک نفر میگه ای کاش اتوماتیک باشه

کیوسک مطبوعاتی