پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و و ادغام گوپرو با M Laptimer App

به گفته ب ام و اپلیکیشن M Laptimer App به کاربران اجازه خواهد داد تا از طریق کنترلر iDrive و صفحه نمایش سرگرمی خودروهای این شرکت به کنترل دوربین گوپرو خود بپردازند. کاربران هنگامی M Laptimer App را راه‌اندازی می کنند، دوربین گوپرو نیز به صورت خودرکار فعال می شود و با خاموش شدن این اپ گوپرو […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۹ فروردین ۱۳۹۵

به گفته ب ام و اپلیکیشن M Laptimer App به کاربران اجازه خواهد داد تا از طریق کنترلر iDrive و صفحه نمایش سرگرمی خودروهای این شرکت به کنترل دوربین گوپرو خود بپردازند.

کاربران هنگامی M Laptimer App را راه‌اندازی می کنند، دوربین گوپرو نیز به صورت خودرکار فعال می شود و با خاموش شدن این اپ گوپرو غیرفعال می‌گردد.

این سیستم همچنین قادرست با کیفیت پایین به ضبط ویدئویی از طریق دوربین گوپرو بپردازد و آن را در دستگاه iOS ذخیره نماید. کاربران همچنین می‌توانند به منظور یک پلی بک آن را بر روی صفحه نمایش به نمایش درآورد.

کاربران قادر خواهند بود با استفاده از سیستم سرگرمی اتومبیل دوربین گوپرو را خاموش یا روشن کنند. کنترل های پلی بک نیز به صورت مستقیم با صفحه نمایش سرگرمی یکپارچه خواهد شد.

این ادغام از تابستان شروع به کار می کند و افراد می توانند تب گوپرو را از طریق  M Laptimer App در سیستم iDrive مشاهده نمایند. ب ام و چند سال قبل  M Laptimer App را برای کمک به رانندگان جهت حرکت در مسیر راه‌اندازی کرد.

برخی کمپانی ها همچون تویوتا در حال حاضر از دوربین گوپرو در برخی قسمت های وانت خود به کار می گیرد و ب ام و نخستین شرکت نخواهد بود.

منبع: motorauthority

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی