پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مزدا

نسل جدید RX مزدا در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد

شرکت مزدا در نمایشگاه اتومبیل توکیو سال گذشته به معرفی خودروی مفهومی RX-VISION پرداخت و پس از آن شایعاتی پیرامون RX جدید به بیرون درز کرد. مدتی بعد Yuji Nakemine یکی از مدیران مزدا در مصاحبه ای با CarAdvice بیان داشت: این اتومبیل یک رویایی از آینده محسوب می شود. ما در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تولید […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۹ فروردین ۱۳۹۵

شرکت مزدا در نمایشگاه اتومبیل توکیو سال گذشته به معرفی خودروی مفهومی RX-VISION پرداخت و پس از آن شایعاتی پیرامون RX جدید به بیرون درز کرد. مدتی بعد Yuji Nakemine یکی از مدیران مزدا در مصاحبه ای با CarAdvice بیان داشت:

این اتومبیل یک رویایی از آینده محسوب می شود. ما در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تولید انبوه آن نداریم.

Nakemine سپس افزود در صورتی که مزدا بتواند هزینه بیشتری نماید ما آن را صرف مهندسی ساختاری اتومبیل های آینده خواهیم کرد و شاید RX یکی از آن مدل ها باشد.

وی بیان کرد که کمپانی مایل نیست در حال حاضر برای طراحی مجدد یک اتومبیل دوار هزینه ای کند. البته گفته های Nakemine را نباید یک ناامیدی دانست و نسبت به آن ناامید بود. به شکلی که مزدا در اوایل ماه جاری پتنتی را به ثبت رساند که یک موتور توربوشارژ دوار جدید با خروجی 400 اسب بخاری را نشان می داد.

شایعه ای می گوید مزدا در سال 2020 مدل جدید RX را صدمین سالگرد خود معرفی خواهد کرد. امیدواریم طراحی چشم نواز  RX-VISION در نسل بعدی RX به کار گرفته شود که در کنار یک موتور قدرتمند می توان نظر بسیاری را به خود جلب کند.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : RXRX جدیدمزدا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی