پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ژاپن

زلزله‌های اخیر ژاپن خودروسازان این کشور را تحت‌تاثیر قرار داد

برخی از خودروسازان ژاپنی بر اثر زلزله های اخیر این کشور تولید خود را متوقف ساختند. در هفته گذشته دو زلزله بزرگ 6.4 و 7.3 ریشتری در جنوب غربی کیوشو منجر به فوت  42 نفر شده است. هر  دو زلزله آسیب های جانی و مالی را به این منطقه و شهر کوماموتو وارد ساخته است. […]

javankhodro
دوشنبه - ۳۰ فروردین ۱۳۹۵

برخی از خودروسازان ژاپنی بر اثر زلزله های اخیر این کشور تولید خود را متوقف ساختند. در هفته گذشته دو زلزله بزرگ 6.4 و 7.3 ریشتری در جنوب غربی کیوشو منجر به فوت  42 نفر شده است.

هر  دو زلزله آسیب های جانی و مالی را به این منطقه و شهر کوماموتو وارد ساخته است. این کمپانی ها هوندا، تویوتا و نیسان هستند که بر اثر زلزله‌های مورد اشاره وضعیت تولید را در حالت تعلیق قرار دادند.

تویوتا بیش از یک هفته است که فعالیت کارخانه های ژاپن خود را به حالت تعلیق درآورد. این کمپانی ژاپنی اعلام کرده که نتوانسته قطعات موردنیاز را تامین سازد.

هوندا تا 22 آوریل کارخانه تولید موتورسیکلت خود در نزدیکی کوماموتو را متوقف نگه خواهد داشت. نیسان نیز کارخانه فوکوکا را در حالت تعلیق درآورد، کارخانه‌ای که مورانو، تیانا و سرنا را مونتاژ کرده و عرضه می دارد. البته انتظار می رود نیسان از امروز فعالیت کارخانه فوکوکا را از سر گیرد.

جدای از کمپانی های خودروساز، شرکت سونی نیز کارخانه تولید سنسور دوربینش را متوقف ساخته و قصد دارد بزودی فعالیت را آغاز نماید. گفتنیست کارخانه های ناکازاکی و اویتا سونی فعالیت خود را آغاز کردند.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی