پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Giulia

آغاز تولید آلفارومئو Giulia

شرکت آلفارومئو تولید سدان Giulia را در کارخانه کسینو رم ایتالیا آغاز نمود. در ماه ژوئن 2015 شرکت آلفارومئو از مدل های جدیدی که طی چند سال آینده به تولید خواهند رسید، رونمایی کرد. Giulia با توجه به طراحی جذاب خود توانست نظر بسیاری را جذب کرده و حال آلفارومئو تولید این اتومبیل را آغاز کرد. […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت آلفارومئو تولید سدان Giulia را در کارخانه کسینو رم ایتالیا آغاز نمود. در ماه ژوئن 2015 شرکت آلفارومئو از مدل های جدیدی که طی چند سال آینده به تولید خواهند رسید، رونمایی کرد.

Giulia با توجه به طراحی جذاب خود توانست نظر بسیاری را جذب کرده و حال آلفارومئو تولید این اتومبیل را آغاز کرد. در حالی که این کمپانی ایتالیایی خود هیچ اشاره ای به آغاز تولید نداشته اما منابع نزدیک ادعا می کنند نخستین Giulia روز گذشته مونتاژ شد.

به گزارش OmniAuto نخستین مشتری یک کارآفرینی از شهر کسینو بوده و این اتومبیل از طریق نمایندگی رسمی آلفارومئو برای سفارش دردسترس است.

آلفارومئو اخیرا اعلام داشت Giulia از 14 مارس تولیدش آغاز می شود اما حال این کمپانی تولید را پس از یک ماه آغاز کرد. البته پیش تولید Giulia از 23 فوریه آغاز شد و هر روز 30 دستگاه Giulia به تولید می رسد و در مجموع آلفارومئو 1000 دستگاه Giulia برای فروش دردسترس دارد.

منبع: Motor1.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی