پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

MKC 2017

لینکلن MKC 2017 با تجهیزات استاندارد بروزرسانی شد

شرکت لینکلن به تازگی خودروی لوکس کراس اوور MKC 2017 را با تجهیزاتی استاندارد بروزرسانی کرد. MKC 2017 در حال حاضر به صندوق عقب برقی که پیش از این جز تجیهزات اضافی محسوب می شد، مجهز گشته است. همچنین فناوری خودکار start/stop که پیش از این در نوع چهار چرخ محرک 2.0 لیتری به کار گرفته می شد، حال […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت لینکلن به تازگی خودروی لوکس کراس اوور MKC 2017 را با تجهیزاتی استاندارد بروزرسانی کرد. MKC 2017 در حال حاضر به صندوق عقب برقی که پیش از این جز تجیهزات اضافی محسوب می شد، مجهز گشته است. همچنین فناوری خودکار start/stop که پیش از این در نوع چهار چرخ محرک 2.0 لیتری به کار گرفته می شد، حال در نوع چرخ جلو محرک استاندارد نیز وجود دارد.

در مدل 2017 این کراس اوور خریداران می توانند شاهد سیستم سرگرمی SYNC 3 که از قابلیت های اپل کار پلی و اندروید اتو پشتیبانی می کند، باشند.

لینکلن در زیر کاپوت تغییر حاصل نکرده  و MKC 2017 با همان موتور توربوشارژ 2.0 لیتری و 2.3 لیتری اکوبوست همراه با گیربکس شش سرعته اتوماتیک عرضه می شود. موتور کوچکتر در مدل های FWD و AWD وجود داشته اما موتور بزرگتر تنها با مدل AWD همراست. موتور 2.0 لیتری خروجی 240 اسب بخاری و موتور 2.3 لیتری نیز خروجی 285 اسب بخاری دارد.

طبق اعلام لینکلن سال گذشته 25 هزار دستگاه MKC توسط بانوان خریداری شد و همچنین در سال گذشته ثبت نام بانوان برای MKC نسبت به سال قبل افزایش 59 درصدی داشت که کمک شایانی به بخش SUV کمپانی کرده است.

منبع: Motor1.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی