پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تور کلاسیک تهران- کلاردشت

برگزرای تور خودروهای کلاسیک کرج-نمک آبرود

تور خودروهای کلاسیک کرج-نمک آبرود با همکاری دو هیئت اتومبیرانی البرز و مازندران در تاریخ 21 اردیبهشت آغاز و 26 ام همین ماه به پایان میرسد. به نقل از مهر ،این تور روز ۲۱ اردیبشهت ماه از شهرکرج آغاز می شود و برگشت خودروها در تاریخ  ۲۶ همین ماه خواهد بود. در این برنامه ۵۰ […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

تور خودروهای کلاسیک کرج-نمک آبرود با همکاری دو هیئت اتومبیرانی البرز و مازندران در تاریخ 21 اردیبهشت آغاز و 26 ام همین ماه به پایان میرسد.

به نقل از مهر ،این تور روز ۲۱ اردیبشهت ماه از شهرکرج آغاز می شود و برگشت خودروها در تاریخ  ۲۶ همین ماه خواهد بود.

در این برنامه ۵۰ خودرو کلاسیک با موضوع حفظ و صیانت از طبیعت و گونه های جانوری خاص مشارکت دارند و به نوعی یک فعالیت فرهنگی ورزشی محسوب می شود.

رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز در این ارتباط گفت: یکی از برنامه های مهم هیئت استان برای بهار سال ۹۵ برگزاری این تور است.

اردشیر درویش افزود: این برنامه با همکاری دو هیئت اتومبیرانی البرز و مازندران و نظارت فدراسیون کشور برگزار می شود و اهدافی زیست محیطی را دنبال می کند.

وی تصریح کرد: شعار جامعه اتومبیرانی و موتورسواری البرز حفظ محیط زیست و به طور مشخص یوزپلنگ ایرانی است و برای آگاهی بخشی به مردم اجرای این برنامه های فرهنگی ورزشی در دستور کار قرار دارد.

درویش با بیان اینکه هماهنگی ها برای برگزاری مطلوب این تور صورت گرفته، گفت: امیدوارم اهدافی که برای این برنامه مدنظر داریم محقق شود و بتوانیم در یک کار فرهنگی بیش از پیش مردم را در جریان اهمیت حفظ محیط زیست قرار دهیم.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز در ادامه به رایزنی های این هیئت برای برگزاری رالی خانوادگی البرز به لرستان اشاره کرد و گفت: این برنامه نیز به زودی برگزار و در خصوص نحوه ثبت نام ها به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان افزود: تمام تلاش این هیئت اجرای کامل برنامه های تدوین شده سال ۹۵ است و در این مسیر حوزه فرهنگی نیز مورد توجه جدی قرار دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی