پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و

مدل های الکتریکی ب ام و گسترش می یابد

شرکت ب ام و قصد داشته مدل جدیدی از i3 را در سال 2017 با باتری بزرگتر و محدوده بیشتر معرفی کند. باتری بزرگتر این خودرو را قادر می سازد تا محدوده 182 کیلومتری را پوشش دهد. این افزایش محدوده به لطف افزایش 50 درصدی باتری اتومبیل انجام می گیرد. باتری لیتیوم یونی i3 فعلی […]

javankhodro
دوشنبه - ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت ب ام و قصد داشته مدل جدیدی از i3 را در سال 2017 با باتری بزرگتر و محدوده بیشتر معرفی کند. باتری بزرگتر این خودرو را قادر می سازد تا محدوده 182 کیلومتری را پوشش دهد.

این افزایش محدوده به لطف افزایش 50 درصدی باتری اتومبیل انجام می گیرد. باتری لیتیوم یونی i3 فعلی قرارست از 22 کیلووات ساعت به 33 کیلووات ساعت افزایش پیدا کند.

ب ام و همچنین می خواهد ظرفیت مخزن سوخت موتور بنزینی این اتومبیل را بیشتر نماید، این موتور یک پیشرانه دو سیلندر بنزینی 650 سی سی با سیستم چرخ جلو محرک است. ظرفیت مخزن سوخت از 1.9 گالن به 2.4 خواهد رسید و این افزایش در کنار افزایش ظرفیت باتری موجب گسترش محدوده i3 جدید می شوند.

ب ام و مشخص نکرده i3 جدید در حالت ترکیبی تا چه محدوده ای پوشش می دهد به شکلی که مدل فعلی 240 کیلومتر را پوشش خواهد داد. در اخباری مرتبط ب ام و مدل آبی پروتونی i3 را وارد بازار ایالات متحده کرده و این در حالی بوده که i8 آبی پروتونی اخیرا به این بازار راه یافت.

منبع: ubergizmo

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی