پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و i8 جدید سال آینده از راه می رسد

تنها چند روز پس از اعلام در راه بودن مدل جدید خودروی الکتریکی i3، حال به نظر می رسد ب ام و قصد داشته مدل جدیدی از i8 را نیز سال آینده عرضه کند. ب ام و i8 نخستین بار در سال 2014 معرفی شد و این مدل در حقیقت نسخه بروزرسانی شده i8 محسوب […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

تنها چند روز پس از اعلام در راه بودن مدل جدید خودروی الکتریکی i3، حال به نظر می رسد ب ام و قصد داشته مدل جدیدی از i8 را نیز سال آینده عرضه کند. ب ام و i8 نخستین بار در سال 2014 معرفی شد و این مدل در حقیقت نسخه بروزرسانی شده i8 محسوب می شود.

براساس گزارشات جدید i8 بروزرسانی شده اواخر سال 2017 راهی بازار خواهد شد. اگرچه ب ام و گزارشات پیرامون این مدل را تایید یا تکذیب نکرده اما گفته می شود خودرو از موتور الکتریکی با 10 درصد عملکرد بهبودیافته برخوردارست.

i8 جدید شامل یک موتور 1.5 لیتری سه سیلندر و یک موتور الکتریکی شده و خروجی 420 اسب بخاری ارائه می دهد. اتومبیل دارای گیربکس شش سرعته اتوماتیک بوده و سریعتر از مدل فعلی i8 خواهد بود.

اطلاعاتی درباره تاریخ دقیق عرضه و قیمت i8 جدید آشکار نشد. انتظار می رود در ظاهر تغییرات بسیاری شامل حال i8 جدید نشود اما امکان داشته ب ام و با معرفی آن به عنوان یک مدل جدید تغییراتی حاصل کند.

منبع: ubergizmo

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی