پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و روی رقیب آئودی A1 مشغول به کارست

ب ام و به نظر می رسد روی سری جدید از مدل های هاچ بکی موسوم به سری 1 مشغول به کارست. به گزارش Motor.es ب ام و در نیمه دوم سال 2017 این اتومبیل را رونمایی خواهد کرد که احتمالا نمایشگاه فرانکفورت 2017 باشد. این خودرو در سایز کوچک بوده و روی پلتفرم چرخ جلو […]

javankhodro
شنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

ب ام و به نظر می رسد روی سری جدید از مدل های هاچ بکی موسوم به سری 1 مشغول به کارست. به گزارش Motor.es ب ام و در نیمه دوم سال 2017 این اتومبیل را رونمایی خواهد کرد که احتمالا نمایشگاه فرانکفورت 2017 باشد.

این خودرو در سایز کوچک بوده و روی پلتفرم چرخ جلو محرک UKL قرار خواهد گرفت و رقیبی برای آئودی A1 خواهد بود. سال گذشته شایعه شد ب ام و بر روی رقیب A1 آئودی موسم به سری 0 فعالیت دارد.

با این حال به نظر می رسد خود همان سری 1 بوده و جانشینی برای سری 2 فعلی محسوب گردد. شاید در آینده ب ام و با این حرکت بخواهد تولید سری 2 کامپکت را متوقف سازد.

در تصویر بالا شاهد نمونه رندر شده از سری 1 ب ام و هستید که چندین سال قبل منتشر شد و نشان می دهد با یک خودروی ساب کامپکت جدید رو به رو هستیم.

هدف ب ام و از تولید این سری افزایش جمعیت آینده بوده که افراد را مجبور می سازد تا از اتومبیل های کوچک برای عبور و مرور در خیابان های شهر استفاده نمایند.

اگر جمعیت شهرها در آینده رو به فزونی رود قطعا ب ام و با تولید این سری می تواند جایگاه بزرگی در بین تولیدکنندگان پیدا کند.

منبع: motorauthority.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی