پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فیات کرایسلر

موتور 4 سیلندر توربو 300 اسب بخاری فیات کرایسلر

شرکت فیات کرایسلر ممکن است بزودی موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربو شارژی با خروجی 300 اسب بخاری راه اندازی کند. این شرکت روی چندین موتور با خروجی میانگین 276 اسب بخاری مشغول به کار بوده که برای نخستین بار روی آلفارومئو Giulia 2017 به کار گرفته می شود. با این حال موتور قدرتمندی با اسم […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت فیات کرایسلر ممکن است بزودی موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربو شارژی با خروجی 300 اسب بخاری راه اندازی کند. این شرکت روی چندین موتور با خروجی میانگین 276 اسب بخاری مشغول به کار بوده که برای نخستین بار روی آلفارومئو Giulia 2017 به کار گرفته می شود.

با این حال موتور قدرتمندی با اسم رمز Hurricane برای محصولات امریکایی این شرکت در نظر گرفته شد. از ویژگی های این موتور می توان به توربوشارژر، تزریق مستقیم سوخت و زمان بندی متغیر سوپاپ اشاره کرد.

این اطلاعات توسط Automotive News آشکار شده است. انتظار می رود این موتور قدرتمند نخستین بار با نسل بعدی Wrangler از راه برسد. چنین موتوری احتمالا کارآمدتر از یک موتور شش سیلندر فعلی خواهد بود.

در حال حاضر اکثر کمپانی ها به موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر روی آوردند و قدرتمندترین مدل این موتور فیات کرایسلر خروجی 300 اسب بخاری دارد. بنابراین باید منتظر ماند تا فیات کرایسلر رسما موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری جدید را معرفی سازد.

منبع: motorauthority

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی