پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان در نزدیکی دستیابی میتسوبیشی

براساس اخبار انتشار یافته از ژاپن، شرکت نیسان در مرحله نهایی مذاکرات خرید شرکت میتسوبیشی موتورز است. باتوجه به NHK، سازمان صدا و سیمای ژاپن، نیسان سهمی 34 درصدی در رسوایی میتسوبیشی داشته است. نیسان برای این خرید باید مبلغ 1.8 میلیارد دلاری را هزینه کند و به این شکل نیسان کنترل بیشتری روی میتسوبیشی […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

براساس اخبار انتشار یافته از ژاپن، شرکت نیسان در مرحله نهایی مذاکرات خرید شرکت میتسوبیشی موتورز است. باتوجه به NHK، سازمان صدا و سیمای ژاپن، نیسان سهمی 34 درصدی در رسوایی میتسوبیشی داشته است.

نیسان برای این خرید باید مبلغ 1.8 میلیارد دلاری را هزینه کند و به این شکل نیسان کنترل بیشتری روی میتسوبیشی موتورز خواهد داشت. به گزارش NHK، میتسوبیشی ممکن است سهام جدیدی برای خرید نیسان صدور نماید. گزارش می افزاید که هیئت مدیره میتسوبیشی برای پیشنهاد نیسان جلسه اضطراری برگزار کردند. این خرید می تواند نیسان را به شریک بزرگی برای میتسوبیشی موتورز بدل کند.

این کمپانی ها اخیرا با یکدیگر همکاری داشتند و حال رسوایی میتسوبیشی چند مدل از اتومبیل های نیسان را تحت تاثیر قرار داد. در گذشته کمپانی رنو-نیسان و میتسوبیشی در چند مدل بایکدیگر همکاری داشتند.  اگرچه نتیجه خرید نامشخص است اما میتسوبیشی تمایل بسیاری برای همکاری با نیسان دارد.

منبع: Motor1.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی