پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تست درایو پریوس

جمعه ها با تست درایو عمومی تویوتا پریوس در تهران

بازار رقابت که داغ تر می شود، شرکت ها شاخه های جدیدی به فرایند بازاریابی و فروش خود اضافه می کنند. تب برگزاری تست درایو خودروهای خاص در ایران بیش از پیش داغ تر شده و ایرتویا با برگزاری برنامه تست درایو خودروی تویوتا پریوس هیبریدی جدید، به این قافله پیوسته است. امروز و جمعه […]

javankhodro
جمعه - ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

بازار رقابت که داغ تر می شود، شرکت ها شاخه های جدیدی به فرایند بازاریابی و فروش خود اضافه می کنند. تب برگزاری تست درایو خودروهای خاص در ایران بیش از پیش داغ تر شده و ایرتویا با برگزاری برنامه تست درایو خودروی تویوتا پریوس هیبریدی جدید، به این قافله پیوسته است. امروز و جمعه هفته گذشته ساختمان مرکزی ایرتویا واقع در خیابان دماوند میزبان میهمانانی بود که از سراسر تهران و شهرستانها در طول هفته ثبت نام کرده بودند و با رزرو قبلی، جهت رانندگی با این محصول جدید در محوطه پارکینگ ساختمان، حضور به هم رسانده بودند.

پریوس هیبریدی جدید قرار است به زودی با قیمتی حدود 150 میلیون تومان به بازار کشور عرضه شود. در حال حاضر خودروهای هیبریدی علاوه بر اینکه بسیار اقتصادی، کم استهلاک و دارای حداقل آلایندگی هستند، مشمول قانون دریافت مجوز ورود به طرح ترافیک (به صورت رایگان) هم می شوند.

این برنامه هر دو جمعه آینده نیز برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از طریق تماس با دفتر مرکزی ایرتویا، برای تست درایو تویوتا پریوس نوبت بگیرند.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • حسین | 25/02/1395 در 16:00

    امیدواریم با پایان تحریم ها ایران شاهد حضور برند های معتبر ژاپنی وآلمانی باشیم واز شر خودروهای مسخره چینی و نه چندان با کیفیت کره ای خلاص شویم

کیوسک مطبوعاتی