پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل جدید آلفارومئو و مازراتی منصوب شد

شرکت فیات کرایسلر به تازگی مدیر جدیدی را برای کمپانی هایی آلفارومئو و مازراتی منصوب کرد. براساس اعلام فیات کرایسلر، Reid Bigland جانشین Harald Wester شده و مدیریت دو کمپانی مطرح ایتالیایی مازراتی و آلفارومئو شد. او قصد داشته فروش مازراتی و آلفارومئو را گسترش داده و آنها را نسبت به گذشته مطرح‌تر سازد. البته Harald Wester به […]

javankhodro
چهارشنبه - ۵ خرداد ۱۳۹۵

شرکت فیات کرایسلر به تازگی مدیر جدیدی را برای کمپانی هایی آلفارومئو و مازراتی منصوب کرد. براساس اعلام فیات کرایسلر، Reid Bigland جانشین Harald Wester شده و مدیریت دو کمپانی مطرح ایتالیایی مازراتی و آلفارومئو شد.

او قصد داشته فروش مازراتی و آلفارومئو را گسترش داده و آنها را نسبت به گذشته مطرح‌تر سازد. البته Harald Wester به عنوان مدیر فناوری در فیات کرایسلر فعالیت خواهد کرد.

همچنین هر دو افراد، در شورای اجرایی گروه فیات کرایسلر مدیریت ارشد را خواهند داشت. Harald Wester می خواهد به احیای برندها در دو منطقه کانادا و ایالات متحده بپردازد.

اولین تلاش آلفارومئو بازگشت به بازار ایالات متحده با قدرت بیشتر و عرضه سدان جیولیا در کاناداست که رقیبی برای ب ام و سری 3 محسوب می‌شود. Bigland بیست سال قبل به شرکت Western Star یکی از تابعه های دایملر پیوست و سپس سال 2006 به شرکت کرایسلر پیوسته است.

منبع: motorauthority.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی