پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و از سری سه GT جدید رونمایی کرد

شرکت ب ام و نسخه بروزرسانی شده سری سه GT را با تغییراتی کوچک معرفی کرد. البته علت تغییرات کم، معرفی خودروهای سری 3 سدان و واگنی جدید در هفته های قبل بود. به گفته ب ام و سری 3 GT در کنار سری 5 GT برای درخواست خریداران طراحی و توسعه یافته که فضای بیشتری با […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

شرکت ب ام و نسخه بروزرسانی شده سری سه GT را با تغییراتی کوچک معرفی کرد. البته علت تغییرات کم، معرفی خودروهای سری 3 سدان و واگنی جدید در هفته های قبل بود. به گفته ب ام و سری 3 GT در کنار سری 5 GT برای درخواست خریداران طراحی و توسعه یافته که فضای بیشتری با مشخصاتی کمتر به آنها می دهد.

از تغییرات این خودروها می توان به چراغ های جلوی LED، سپرهای تجدیدنظر شده و چراغ های عقب LED جدید اشاره داشت. در فضای داخلی رابط کاربری سیستم سرگرمی بروزرسانی شده و همچنین کاربران قادرند تلفن های هوشمند خود را به شکل بی سیم و باسیم به آن متصل سازند.

ب ام و

گذشته از آن تریم داخلی جذابیت بیشتری با رنگ های جدید و افزوده شدن حاشیه های چوبی و کرومی پیدا کرده است. حداکثر فضای باری سری سه GT جدید 56.5 فوت مکعب است. در ایالات متحده سری 3 با مدل های 328i و 335l ارائه می شود و در مدل های جدید 330i و 340i جایگزین شدند. 330i به موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ 248 اسب بخاری مجهزست و در کنار آن 340i از موتور 3.0 لیتری شش سیلندر توربوشارژ با خروجی 320 اسب بخاری بهره می برد. انتظار می رود هر دو مدل با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک راهی بازار ایالات متحده شوند.

بازارهای دیگر نیز 325d با موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ دیزلی 220 اسب بخاری دریافت می کنند. سری 3 GT از تابستان امسال با قیمتی نامشخص در بازار اروپا عرضه خواهند شد و تاریخ عرضه دقیق دیگر بازارها نامشخص باقی مانده است.

منبع: motorauthority.com

برچسب‌ها : ب ام وسری 3سری 3 Gt

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی