پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

458MM Speciale

فراری از 458MM Speciale رونمایی کرد

شرکت فراری به تازگی خودروی منحصربفرد 458MM Speciale را که در مرکز اصلی کمپانی طراحی شده، رونمایی کرد. 458MM Speciale از فراری GTO سال 1984 الهام گرفته اما در روی شاسی458Speciale قرار گرفته است. فراری در شرح خودروی منحصربفرد 458MM Speciale بیان می کند: ” این مدل در مرکز اصلی کمپانی طراحی شده و بر روی شاسی 458Speciale قرار گرفته […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

شرکت فراری به تازگی خودروی منحصربفرد 458MM Speciale را که در مرکز اصلی کمپانی طراحی شده، رونمایی کرد. 458MM Speciale از فراری GTO سال 1984 الهام گرفته اما در روی شاسی458Speciale قرار گرفته است. فراری در شرح خودروی منحصربفرد 458MM Speciale بیان می کند:

” این مدل در مرکز اصلی کمپانی طراحی شده و بر روی شاسی 458Speciale قرار گرفته است. این مدل به شکل خودروی های مسابقه ای طراحی شده و از ستون A مشکی شبیه به فراری GTO سال 1984 برخوردارست. این گونه طراحی موجب خواهد شد تا خودرو علاوه بر آیرودینامیک بیشتر، شیب سقف را کاهش می دهد.”

فراری 458

این شرکت می افزاید:

“مدل همچنین شامل بدنه آلومینیومی در کنار کیت سپر جلو و عقب فیبرکربنی بوده که جریان هوا به خوبی از آن عبور می کند. همچنین با این بخش خودرو آیرودینامیک فوق العاده داشته که در رسیدن به سرعت بالا نقش بسزایی دارد.”

برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت شرکت فراری مراجعه کنید.

منبع: geeky-gadgets.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی