پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Miata

مزدا Miata Icon special معرفی شد

مزدا با معرفی MX-5 Miata توانست نظر خریداران به سمت خود جلب کند زیرا این اتومبیل با قیمت مقرون به صرفه حس یک خودروی اسپرت گران قیمت را به آنها می داد. همچنین با فروش یک میلیونی MX-5 Miata، مزدا تصمیم گرفت در جشنواره Goodwood Festival of Speed آنها را متعجب نماید و در این بین خودروی Miata Icon […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

مزدا با معرفی MX-5 Miata توانست نظر خریداران به سمت خود جلب کند زیرا این اتومبیل با قیمت مقرون به صرفه حس یک خودروی اسپرت گران قیمت را به آنها می داد. همچنین با فروش یک میلیونی MX-5 Miata، مزدا تصمیم گرفت در جشنواره Goodwood Festival of Speed آنها را متعجب نماید و در این بین خودروی Miata Icon special edition را برای آنها معرفی کرده است.

این مدل راهی برای تشکر از خریداران بوده و قطعا موجب شادی آنها نیز شده است. مشتریان می توانند Miata Icon special edition در بین دو رنگ خاکستری و سفید با سقفی کانورتیبل، آینه بغل هایی قرمز رنگ، فلاپ سپر جلو،  اسپیولر عقب و رینگ 16 اینچی انتخاب کنند.

در فضای داخلی مزدا از صندلی هایی با چرم مشکی استفاده کرده و فناوریهایی چون سنسور عقب پارک، برف پاک کنی با حسگر باران و چراغ های جلوی اتوماتیک را شامل آن نمود. در زمینه موتور Miata Icon special edition به موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر 129 اسب بخاری مجهز شد.

مزدا تنها 600 دستگاه Miata Icon special edition را تولید می کند و تمامی آنها در انگلستان به فروش می رسند. این مدل قیمتی 29.800 دلاری داشته و از اول آگوست فروش آن آغاز خواهد شد و انتظار می رود در مدت زمان کوتاهی تمامی 600 دستگاه به فروش برسد.

منبع: motor1.com

برچسب‌ها : MiataMX-5مزدا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی