پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استون مارتین

استون مارتین در حال توسعه خودرویی سریعتر از بوگاتی کایرون

بوگاتی مدتهاست به عنوان یک برند اتومبیل پرسرعت شناخته می شود، به شکلی که این موضوع با ویرون برای سالیان ادامه داشت و با معرفی کایرون ادامه دارد. حال به نظر می رسد استون مارتین نقشه بدی برای بوگاتی کشیده و می خواهد رقیبی توانمند را جهت شکست کایرون توسعه دهد. براساس گزارشات جدید، استون مارتین […]

javankhodro
دوشنبه - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵

بوگاتی مدتهاست به عنوان یک برند اتومبیل پرسرعت شناخته می شود، به شکلی که این موضوع با ویرون برای سالیان ادامه داشت و با معرفی کایرون ادامه دارد. حال به نظر می رسد استون مارتین نقشه بدی برای بوگاتی کشیده و می خواهد رقیبی توانمند را جهت شکست کایرون توسعه دهد.

براساس گزارشات جدید، استون مارتین با شرکت Red Bull روی خودرویی به نام AM-RB 001 یا Project Nebula مشغول به کارند. Adrian Newey طراح افسانه ای اتومبیل های F1 نیز در این پروژه نقش داشته و حضور دارد.

بزودی قرار است رویداد اتومبیرانی Monaco Grand Prix در موناکو فرانسه برگزار شود و انتظار می رود طی این رویداد اطلاعات بیشتری دردسترس قرار گیرد. به گزارش Autocar، خودرو AM-RB 001 تنها 99 دستگاه از آن تولید خواهد شد و این یعنی یک اتومبیل نادر.

در مقابل بوگاتی هدف قرار داده تا 500 دستگاه کایرون را به مشتریان تحویل دهد و این نشان می دهد خودروی استون مارتین می توانند قدرتمند و خاص باشد. احتمالا Project Nebula خودرویی با پیشرانه هیبریدیست و وزن کمی را شامل می شود.

همچنین درباره قیمت نهایی گفته شد، این اتومبیل بیش از 5 میلیون دلار قیمت خواهد داشت.

منبع:ubergizmo.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی