پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات پس از فروش مدیران خودرو

کمپین تابستانی مدیران خودرو

کمپین تابستانی مدیران خودرو ، بازدید رایگان سیستم کولر، موتور و فیلتر هوا را شامل می شود. تخفیف اجرت سرویس های ادواری برای محصولات چری 50 درصد و برای محصولات ام وی ام 30 درصد است. شرکت مدیران خودرو در راستای اهداف مشتری مدارانه خود در نظر دارد تا کمپین ویژه تابستانی را برای محصولات با […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲ تیر ۱۳۹۵

کمپین تابستانی مدیران خودرو ، بازدید رایگان سیستم کولر، موتور و فیلتر هوا را شامل می شود. تخفیف اجرت سرویس های ادواری برای محصولات چری 50 درصد و برای محصولات ام وی ام 30 درصد است.

شرکت مدیران خودرو در راستای اهداف مشتری مدارانه خود در نظر دارد تا کمپین ویژه تابستانی را برای محصولات با برند چری و ام وی ام  برگزار نماید.

گمپین تابستانی مدیران خودرو شامل بازدید رایگان سیستم کولر و تهویه مطبوع ، ازدید رایگان موتور و فیلتر هوای رایگان می باشد ، در مورد محصولات برند چری ، تخفیف 50 درصدی برای اجرت سرویس های ادواری و بازدید میزان گاز کولر در نظر گرفته شده و برای موارد فوق برای محصولات ام وی ام ، تخفیف 30 درصدی لحاظ گردیده است.

شایان ذکر است که موارد فوق در کلیه نمایندگی های مجاز مدیران خودرو امکان پذیر بوده و از تاریخ 8/4/95 تا 15/4/95 اجرا می گردد.

نمایندگی خسروانی

 

تست جاده‌ای چری آریزو 5 + گزارش و عکس

شرایط فروش اقساطی تیگو 5 اسپرت (خرداد 95)

شرایط فروش فوری اقساطی محصولات مدیران خودرو (خرداد 95)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی