پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Hennessey

Hennessey برای موستانگ جدید پک 804 اسب بخاری تدارک دید

اگر می خواهید از موستانگ جدیدی با قدرت بسیار بالا برخوردار باشید، بهتر است خودروی Hennessey 25th Anniversary Edition HPE800 Mustang GT را انتخاب کنید، اتومبیلی که به لطف Hennessey  افزایش قدرتی بی نظیر پیدا کرده است. این مدل از یک موتوری با خروجی 804 اسب بخاری مجهزست که دور موتورش به 7000 دور در دقیقه می […]

javankhodro
جمعه - ۴ تیر ۱۳۹۵

اگر می خواهید از موستانگ جدیدی با قدرت بسیار بالا برخوردار باشید، بهتر است خودروی Hennessey 25th Anniversary Edition HPE800 Mustang GT را انتخاب کنید، اتومبیلی که به لطف Hennessey  افزایش قدرتی بی نظیر پیدا کرده است.

این مدل از یک موتوری با خروجی 804 اسب بخاری مجهزست که دور موتورش به 7000 دور در دقیقه می رسد. HPE800 Mustang GT می تواند طی 3.1 ثانیه از 0 به 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

به گفته Hennessey این خودرو قادرست طی 10.7 ثانیه به 212 کیلومتر بر ساعت برسد. تمامی این قدرت بوسیله یک قلپ تپنده 2.9 لیتری سوپر شارژر انجام می گیرد که توسط Hennessey  سخت بهینه سازی شد.

از دیگر مشخصات Hennessey 25th Anniversary Edition HPE800 Mustang GT، می توان به تریم مشکی فیبرکربنی و سیستم تعلیق اسپرت اشاره داشت. Hennessey تنها 25 دستگاه این اتومبیل را تولید می کند و تمامی آنها با گارانتی 36 ماهه همراهند.

شرکت مورد اشاره برای HPE800 Mustang GT گیربکس اتوماتیک یا دستی در نظر گرفته است.

منبع: geeky-gadgets.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی